7 Reacties

één maand geleden

Mijn vroedvrouw doet dit niet standaard, maar mocht ik het haar vragen om te voelen voor ontsluiting zou ze het zeker doen!

één maand geleden

Enkel bloeddruk en met de doppler voor de harttonen bij mij. Ook nog niet meer gevraagd dus weet niet wat ze precies allemaal zouden doen.

één maand geleden

Hier ook enkel heel de vragenlijst, bloeddruk, baarmoeder grote voelen en met doppler luisteren.

één maand geleden

Vroedvrouw doet bij mij elke keer praten, bloeddruk en doppler. Gaan al sinds 9 weken zwangerschap. Na de bevalling helpen ze je wel met medische dingen zoals bv als je gescheurd of geknipt bent.

één maand geleden

Amai dat is laat voor een eerste consultatie … Zij neemt bloeddruk en luistert elke keer naar het hartje.

één maand geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Amai dat is laat voor een eerste consultatie … Zij neemt bloeddruk en luis ...
Ja inderdaad! Heb wel al een heleboel afspraken bij een privé praktijk gehad bij mijn gynaecoloog en zij plande mijn afspraken in het ziekenhuis, waarvan dus komende maandag bij de vroedvrouw 🙈

één maand geleden

Ik heb een zelfstandige vroedvrouw waarbij ik telkens ging voor doppler als ik de baby niet voelde & me ongerust maakte. Alsook heb ik daar de suikertest gedaan & binnenkort een kolfconsult!