Nog mama’s in spe bij wie de darmen de gekste dingen doen? Ik ben van hele harde stoelgang naar hele zachte gegaan (op zich geen probleem) maar de geur is ook op z’n ergst (sorry voor de details) + veel lucht. Hebben jullie tips welk eten zou kunnen helpen voor de geur en hoeveelheid lucht? Ben zo al zenuwachtig genoeg voor de bevalling en wil daar niet meer mee bezig zijn eens het zover is… vandaag 39w3
Ik denk dat je lichaam is dat zich aan het voorbereiden is en dat je daar weinig aan kunt doen. De vroedvrouw/gynaecoloog is dat ook allemaal echt wel gewoon, echt niet van wakker liggen! 😊
Hoi, ik ben al jaren darmpatiënt met diarree en winderigheid (Colitis) en slecht werkende slokdarmklep. Koolsoorten is nummer één voeding om zeker te vermijden ivm darmproblemen.
Ik ben vandaag ook al 2x mega veel kramp gehad dat ik echt naar toilet moest lopen. Precies een explosie (sorry voor de details maar it is what it is) en wanneer je denkt dat het stopt komen de krampen weer op. Achteraf heb ik dan krampen onderin mn buik. Beetje vergelijkbaar met golvende menstruatie krampen. Ben benieuwd of het iets wilt zeggen 😅 36 weken (morgen) en vandaag net naar de gynaecoloog geweest, alles zag er op zich goed uit :)