8 Reacties

8 maanden geleden

Mijn vriend is al heel enthousiast, terwijl ik wat minder omdat ik de eerste echo wil afwachten (ook binnen 2 weken). Voel me al de ganse namiddag mottig. De misselijkheid is een feit,

8 maanden geleden

Inderdaad! Ik moet nog 1 week op 1ste scan wachten. Ik ben niet misselijk en vraag me dan zovaak af : is alles wel goed??? Tegelijkertijd heb ik wel de krampen en de hoofdpijn 😅

8 maanden geleden

Hier ook heel blij met de groep handig voor vraagjes waarvan je soms denkt ben ik de enige of is dit normaal.. Gisteren beetj bloedverlies gehad gehele paniek maar was niks erg volgende week eerste echo op 7weekjes

8 maanden geleden

Reactie op Angel97

Inderdaad! Ik moet nog 1 week op 1ste scan wachten. Ik ben niet misselijk e ...
Gisteren mijn eerste echo gehad. Ze zeide dat vanaf volgende week ( week 7) de “echte” zware symptomen zullen komen

8 maanden geleden

Wow iedereen heeft zo snel zijn echo. Ik heb de eerste pas op 8w 5d. Nog zo lang

8 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo ook pas op 8w2d :) hier dus ook nog 2 weken lang wachten......

8 maanden geleden

Reactie op EllaB

Gisteren mijn eerste echo gehad. Ze zeide dat vanaf volgende week ( week 7) ...
Volgens de app en mogelijkse bevruchtingsmomenten zou ik nu vandaag mijn 7e week gestart zijn.. ben benieuwd 🙊

8 maanden geleden

Reactie op EllaB

Gisteren mijn eerste echo gehad. Ze zeide dat vanaf volgende week ( week 7) ...
Dit hangt echt van lichaam tot lichaam af of je de ‘echte’ zware symptomen voelt of niet. Sommige kunnen veel last hebben, anderen weer een heel stuk minder tot zelfs niet en kan dit later komen. Ik ben nu 9 weken ver en heb niet elke dag echt last van iets 😊