7 Reacties
één maand geleden
Onze vroedvrouw heeft vooral benadrukt dat als je een draagzak kiest dat die echt goed aanpasbaar is aan je kindje, zodat de bloedsomloop in de beentjes niet wordt belemmerd.
Zij is fan van het merk Monkose.
één maand geleden
Ik
Heb een draagzak van ergo baby ook, maar heb deze keer een draagdoek ook gekocht omdat ik thuis liever een zachte doek heb dan een draagzak als ik met van alles bezig ben.
één maand geleden
Wij hebben de Ergobaby Embrace. Voornamelijk omdat we hem willen gebruiken voor thuis of korte wandelingen. Ook geen idee of we ons kindje na 1 jaar nog echt zullen dragen. Indien dit het geval zal zijn, dan gaan we op dat moment kijken naar een systeem dat ons het handigste lijkt.
De Omni hebben we ook gepast maar was voor ons teveel riempjes enz. De Embrace voelde gewoon beter aan.
Ik kan ook echt alleen maar aanraden om verschillende modellen te gaan passen. Dit is zo persoonlijk. Ik vond het ook belangrijk dat de draagzak comfortabel was voor zowel mezelf als mijn vriend en dat je die heel makkelijk zonder hulp kon aantrekken.
Na passen in de winkel hebben we gewoon de draagzak die we wouden voor een fractie van de nieuwprijs op Vinted gekocht.