11 Reacties
één maand geleden
Ik snap dat het wat bizar kan zijn.. maar in andere wat meer gevoelige gevallen zijn andere dokters toch ook mannen? (Darmonderzoeken etc.)
Mijn gynaecoloog is een man, geen problemen mee. Dus omwille van de situatie en urgentie zou ik me er proberen over te zetten, het zijn ook gewoon dokters die mensen helpen.
één maand geleden
Ik snap dit volledig. Voel mij daar zelf ook niet comfortabel bij. Ik zou gewoon de afspraak laten doorgaan, maar het deel van het controleren van de ontsluiting niet doen. Op zich maakt het ook niet uit om dit al te weten. Je voelt het wel als je weeën starten denk ik.
één maand geleden
Snap niet dat ze na uitgerekend datum afspraak geven om ontsluiting na te zien, klopt helemaal niet dus. Kan je niet met je gyne in contact komen?
één maand geleden
Reactie op Petmat Malueva
Snap niet dat ze na uitgerekend datum afspraak geven om ontsluiting na te z ...
Dat zei ik dus ook tegen die vrouw van waaOm mOet ik een afspraak maken als ik 1 november ben uit gerekend dat kan ik nog proberen
Om met mijn gynae zelf in contact te komen
één maand geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik wil nu niet vervelend doen want ik begrijp je wel, ik wil ook liefst een ...
Dat was ik ook aan het denken. Zelf ook geen mega fan van als er met de bevalling ineens een man staat… maarja op die moment ben je gewoon blij dat je geholpen wordt zeker 🙈🙈
één maand geleden
Ik snap het wel, ik was aanvankelijk ook van dat idee maar kreeg een hele goede gynaeco aangeraden van een bevriende vroedvrouw en sindsdien is hij mijn vaste gynaeco. Is eigenlijk net zoals elke andere (vrouwelijke arts). Als verpleegkundige zijnde kan ik je ook wel verzekeren dat je als arts of verpleegkundige echt niet kijkt naar hoe je eruit ziet ofzo, gynaecologen zien ook zoveel vrouwen op een dag… en idd als je bevalt kan je ook niet altijd kiezen zie er aanwezig zal zijn natuurlijk. Als je het echt wil laten doorgaan zou ik idd ev meting ontsluiting overslaan of vrouwelijke collega vragen. Andere optie waar ik aan denk is eventueel je vroedvrouw laten controleren?
één maand geleden
Mijn gynaecoloog is een man en zeer professioneel,is gewoon zijn job dat hij uitoefent.
Eerste keer dat hij daaronder moest zijn was beetje raar voor mij maar was eigenlijk niks aan,stelde me direct gerust en sindsdien weet ik gewoon aja is die zijn job en heeft dat al zoveel gedaan.