5 Reacties
2 maanden geleden
Ik had dit voor mijn zwangerschap aan beide handen. Ben hier aan geopereerd ongeveer 1,5 jaar geleden. Sinds de zwangerschap ook weer terug last. Mijn arts zei mij toen wel dat door een zwangerschap of door mijn leeftijd dit wel kan terug komen. Maar na de zwangerschap kan het wel zijn dat het gewoon weggaat. Is wel enorm vervelend bij mij heeft ook niets geholpen enkel een operatie 🥹 dus hoop dat dit na de zwangerschap weer terug overgaat..
2 maanden geleden
Reactie op Sb1998
Ik had dit voor mijn zwangerschap aan beide handen. Ben hier aan geopereerd ...
Ik niets last voor de zwangerschap, lastige is dat ik ook kapster ben 🥲 overdag kan ik het wel hebben maar de nachten worden erger en erger. Ik sta elke 2 u op om rond te lopen en onder de koude kraan te hangen want blijven liggen lukt echt niet van de steken. Net 2 weken vakantie gehad dus weet echt niet wat het gaat geven morgen om terug te werken…
één maand geleden
Ook enorm veel last van! Ik ben zelfstandige thuisverpleegkundige, van zodra ik iets doe met mijn rechter hand: tintelingen in mijn vingertoppen. In de nacht ook ettelijke keren moeten opstaan van slapend hand. Verschrikkelijk.
De kinesist heeft gezegd om mijn hand een beetje te strekken naar achter toe. Ik slaap nu met mijn hand gestrekt onder mijn partner zijn hoofdkussen zodat men hand niet terug toe plooit, dit helpt precies wel