10 Reacties

5 maanden geleden

Ik drink ‘s ochtends nog een klein tasje koffie. Sommige dagen smaakt het mij wel echt niet en laat ik dit staan. Als ik koffie gedronken heb dan drink ik geen cola ofzo meer die dag.

5 maanden geleden

Drink toch nog wel een beetje cola hoor,max nu 2blikjes,soms maar eentje.Ik kom hiervoor van meer dan 2l per dag.Voor de rest van de dag hou ik het op water, fruitsap, appelsap of eens een Sprite.

5 maanden geleden

Ik drink zowiezo geen frisdrank maar wel café au lait, Max 1 per dag (of dus geen). Ook opletten met chocolade, voornamelijk de repen en hoe donkerder hoe meer cafeïne ze bevatten..

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik drink zowiezo geen frisdrank maar wel café au lait, Max 1 per dag (of du ...
En thee bevat ook vaak cafeïne

5 maanden geleden

Ik dronk elke ochtend koffie en nu is dat als ik het echt begin te missen max 1 per week, cola dronk ik al een tijdje niet maar had er laatste tijd erg zin in en heb zo mini blikjes gekocht en kan 2-3 dagen zo 1 Mini blikje drinken. Ik heb meer zin in warm eten geen zoet ofzo🤣

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik dronk elke ochtend koffie en nu is dat als ik het echt begin te missen m ...
Oh ik krijg juist geen warm eten binnen 🤣 koud of tussendoortjes geen probleem maar warm avond eten lukt hier niet 🙈🤣

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Oh ik krijg juist geen warm eten binnen 🤣 koud of tussendoortjes geen prob ...
Al 2-3 weken wil ik alleen maar eten en dat terwijl ik vol zit😂

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Oh ik krijg juist geen warm eten binnen 🤣 koud of tussendoortjes geen prob ...
Ja ik heb dat ook! Met moeite keer warme maaltijd binnen krijgen maar dan weer dagen niets

5 maanden geleden

Ik drink 1 koffie per dag maar geen frisdrank of andere.

5 maanden geleden

Dankjewel ☺️☺️