67 Reacties

4 maanden geleden

24 w 😍

4 maanden geleden

22 weken en 6 daagjes nu 🥰 seg maar ideetje! Ik zie dat er veel vrouwen zelf de foto’s trekken… ik ben zelf ook fotograaf en hou ervan om zwangere buikjes in verschillende weken van de zwangerschap vast te leggen. 😍 je kan me volgen op Instagram via @loofje.moments, of ook op Facebook of TikTok via die naam. Stuur me een berichtje daar als je graag eens een professionele foto zou hebben. De meesten doen dit op het einde pas, maar als ik zie hoe trots we hier zijn op onze buikjes… Why not op verschillende momentjes? 🫶🏻 Ik ben mijn portfolio nog aan het uitbreiden en hou van mijn mommy community ook uit te breiden, dus doe het met plezier voor een vriendenprijsje. Stuur gerust een berichtje! Liefs, Tiffany

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Deze was op 18 weken 🥰 Deze week nog niet van gekomen 🫣
Moooi! En wat een mooi setje heb je daar aan 😍 van waar komt het? 😊

4 maanden geleden

Reactie op TiffanyLoofje

22 weken en 6 daagjes nu 🥰 seg maar ideetje! Ik zie dat er veel vrouwen ze ...
Hey Tiffany, ik zie u op tiktok 🤣❤️

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hey Tiffany, ik zie u op tiktok 🤣❤️
Haha, leeeeeuk! Ja, herkenbaar koppeke hierzo 😅 fijn dat je volgt ♥️

4 maanden geleden

Reactie op TiffanyLoofje

Moooi! En wat een mooi setje heb je daar aan 😍 van waar komt het? 😊
Komt van shein! ik zet hier even het linkje: SHEIN Moederschap Effen kleurig Cropped Tops En Jurkset Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=Vxr51uNNqEh&localcountry=BE&url_from=GM7535352745527955456

3 maanden geleden

Zondag 27 weken ❤️

3 maanden geleden

Reactie op VDBLYNN

Zondag 27 weken ❤️
😍😍

3 maanden geleden

25+4weken

3 maanden geleden

25 weekjes en afgelopen vrijdag getrouwd 🤍❤️

2 maanden geleden

32 weekjes van een tweeling 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly201291

32 weekjes van een tweeling 🥰
Hele mooie buik! Nog geen last van het gewicht? Of aan he baarmoederhals? Ik ben nu momenteel 28 weken en 3 dagen en heb sinds 2 weken last van een dynamische baarmoederhals, en moet ook volledig plat liggen omdat ze de laatste keren toch wel wat verkort was. Mijn baarmoederhals geeft een soort trechtervorming beeld waarin mijn ene vruchtzakje al een beetje in aan het doorhangen is 🥴. Het is mijn eerste zwangerschap, en ben ook in verwachting van 2 meisjes (tweeling). 🙈

2 maanden geleden

31 weekjes🥰

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hele mooie buik! Nog geen last van het gewicht? Of aan he baarmoederhals? I ...
Danku ☺️ Hier ook 2 meisjes.. Sinds deze week heb ik wel last.. Moet veel liggen want als ik stap of zit heb ik onderaan veel druk. Echt niet aangenaam. Moet donderdag op controle dus dan ga ik meer weten, ik tel de dagen af 🙈

2 maanden geleden

Danku ☺️ Hier ook 2 meisjes.. Sinds deze week heb ik wel last.. Moet veel l ...
Kan ik goed geloven 🙈 Hopelijk zal je controle positief zijn ☺️👍🏼 nog een paar weekjes en je hebt jouw kleine meisjes in je armen 🥰 ik wou ik al een aantal weken verder was om eerlijk te zijn, zo plat liggen is behoorlijk saai 🤣 en het laat me nog meer nadenken over de meisjes en over alles wat ik in orde wil krijgen of nog moet gaan halen tegen ze er zijn, gelukkig is mijn partner heel ondersteunend🙈

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hele mooie buik! Nog geen last van het gewicht? Of aan he baarmoederhals? I ...
Had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Bmh was verkort en had op 33 weken 2cm opening. Mijn zoontje is dan nog tot 37w blijven zitten.. Het plat liggen steekt snel tegen, maja tis voor iets goeds e. Dus hopelijk blijven ze daar nog even zitten ☺️

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Kan ik goed geloven 🙈 Hopelijk zal je controle positief zijn ☺️👍🏼 nog ee ...
Versta het volledig, ook al heb ik nu meer stress voor de bevalling als toen bij mijn zoontje (wat een heel snelle en vlotte bevalling was), ik ga ook blij zijn als ze in mijn armen liggen. 😅 Sinds vorige week staat alles hier wel klaar, zo ben ik wat geruster 😅 Hier ook een heel ondersteunende partner, maakt ook wel een verschil e. Veel succes nog alvast!

2 maanden geleden

Versta het volledig, ook al heb ik nu meer stress voor de bevalling als toe ...
Jij/jullie ook heel veel succes ✨

2 maanden geleden

30w4d💙🧸

2 maanden geleden

30+4 🥰🩷