8 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb gemaild om te vragen of ik sneller kan langskomen dan 8 april. Nu met het paasweekend leek mailen me beter.
Bedankt voor je reactie. 🍀🩷
7 maanden geleden
Hoi,
Ik ben 5w en 6d en had dit deze morgen ook, ook wel last van aanhoudende zeurende buikpijn en rugpijn... lijkt wat op menstruatie klachten... weet echt niet wat te denken.
Ben super ongerust, pas 17 april eerste echo,
Vanmorgen beetje bruinig ... rest van de dag niks en daarnet weer zo wa slijm met beetje roos in....
7 maanden geleden
Reactie op samake
Hoi,
Ik ben 5w en 6d en had dit deze morgen ook, ook wel last van aanhoud ...
ik snap het. Het maakt je toch super ongerust hè. 😢
Hopelijk is het bij ons bieden morgen gedaan.
De buik- en rugpijn had ik ook rond die periode. Dus hopelijk 🙏🏻🙏🏻
7 maanden geleden
Ben net 8 weken en heb dit zowel vorig week als deze week gehad een korte bloeding(rood) en daarna bruinig. 2 keer ziekenhuis geweest en de dokter zegt dat het adertjes zijn die knappen door de veranderingen in de buik, omdat het heel kwetsbaar weefsel is.
Als de bloeding ophoudt is het meestal ook, maar blijft het gebeuren dan ga je best even langs. 🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op Stephanie0602
Ben net 8 weken en heb dit zowel vorig week als deze week gehad een korte b ...
Bedankt. Het is zo goed als gestopt. Jij ook veel succes hè! 🩷
7 maanden geleden
Ik begrijp je paniek,heb ook al 2miskramen gehad en nu terug 6w3d en gisterennacht alleen bij het afvegen licht rozig bloedverlies, vanmorgen niks in het maandverband maar nog altijd bij het afvegen.Gevoelige borsten zijn er nog maar toch denk je terug aan de laatste keren dat het fout ging.😢
Hopelijk mag je sneller langsgaan dan 8april,ik heb mijn afspraak gisteren ook naar nog een vrije plaats op 4april gezet.
Ik duim voor je mee dat alles goed is☘️
7 maanden geleden
Reactie op Sneeuwtjen
Ik begrijp je paniek,heb ook al 2miskramen gehad en nu terug 6w3d en gister ...
Ja hier is het beter… maar toch altijd de angst dat het hard terugkomt.
Ik ben ook nog misselijk en ook heeeeel gevoelige borsten.
Ik snap het wel als je 2 miskramen hebt gehad, dat je dan nog harder in paniek schiet. 😢
Succes jij! 🍀🩷