13 Reacties
7 maanden geleden
Ik ben ongeveer even ver als jou en ik heb dit ook voor. Redelijk frequent zelfs maar wel heel licht... telkens bij het afvegen. Het aantal topics hierover heeft me redelijk gerustgesteld omdat er precies veel van ons dit meemaken... maar toch🤞🏼
7 maanden geleden
Reactie op Katrien_b_
Ik ben ongeveer even ver als jou en ik heb dit ook voor. Redelijk frequent ...
Bij mij is het nu ook al de derde keer. Ook wel heel licht maar toch genoeg om mij zorgen te maken. 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Katrien_b_
Ik ben ongeveer even ver als jou en ik heb dit ook voor. Redelijk frequent ...
Wanneer heb jij je eerste echo?
7 maanden geleden
Reactie op Delphinex12
Wanneer heb jij je eerste echo?
23 april pas😵💫 Jij?
7 maanden geleden
Reactie op Katrien_b_
23 april pas😵💫 Jij?
17 april normaal, maar ik krijg morgen een vervroegde echo door het bloedverlies..
7 maanden geleden
Ik heb dit ook… ik kan donderdag naar de gynecoloog. Ik heb 1 maal hevige bloeding gehad en dan echo laten nemen en was alles in orde. En dan nu in 2 weken 3 x bruin verlies soms veel & soms met beetje bloed en dan stopt het weer ineens… ik zelf maak me ook mega veel zorgen het is heel eng.
7 maanden geleden
Reactie op Roxanne.h
Ik heb dit ook… ik kan donderdag naar de gynecoloog. Ik heb 1 maal hevige b ...
En konden ze dan vertellen van waar de bloeding kwam? Ik heb dit nooit gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje..
7 maanden geleden
Hoi, ik heb hier ook last van ben nu 8weken 3 dagen, toen ik voor de echo ging was alles in orde en zei de gynaecoloog dat dit niet zorgwekkend is (heb hiervoor 2 miskramen gehad) dus dat er wel vaker vrouwen dit hebben, je merkt wel een verschil als het echt je menstruatie is die door komt of gewoon wat bruin "oud" baarmoederslijmvlies
Maar zeker oké om hier bang over te zijn, ik heb dit nu ook en maak me soms ook zorgen
7 maanden geleden
Reactie op Roxanne.h
Neen hebben ze nog niet gezegd dus ik hoop donderdag op meer duidelijkheid. ...
Hoe was het bij de gynaecoloog?
7 maanden geleden
Reactie op Delphinex12
En konden ze dan vertellen van waar de bloeding kwam? Ik heb dit nooit geha ...
Ik ben gisteren naar de gynecoloog geweest en alles was in orde, de uitleg is dat dit wel vaker gebeurd.. hopelijk ben je hiermee een beetje gerustgesteld. Ik zelf had ook heel veel paniek.
7 maanden geleden
Reactie op Roxanne.h
Ik ben gisteren naar de gynecoloog geweest en alles was in orde, de uitleg ...
Ik had ook een goede echo maar wel nog steeds dat bruin bloedverlies. Het blijft me toch onzeker maken. 🙈
7 maanden geleden
Ik ben bijna 11 weken en ik heb het al drie keer enkele dagen gehad. Zelfs met een beetje helder bloed bij.
Ik heb ondertussen twee goede echo’s gehad. Ook geen bloedingen te zien hierop. Volgens gynaecoloog kan dat oud bloed nog steeds van de innesteling komen.
Ik hoop wel dat het weg blijft, want dit maakt je inderdaad echt onzeker.