29 Reacties

5 maanden geleden

Borstvoeding

5 maanden geleden

Borstvoeding

5 maanden geleden

Borstvoeding

5 maanden geleden

Borstvoeding

5 maanden geleden

Borstvoeding. En dit is alle mooiste wat er is, vind ik.. Ook gegeven bij mijn andere kindjes. Maar doe vooral waar je goed bij voelt. Het is geen falen om je kind geen borstvoeding te geven. Flesvoeding is net zo goed.. 🙏😊

5 maanden geleden

Ik wil borstvoeding alleen had ik bij andere kinderen altijd wat voor waardoor dit niet lukte Hopelijk gaat het deze keer gewoon wel en kan ik daar ook van genieten.

5 maanden geleden

Borstvoeding

5 maanden geleden

Flesvoeding

5 maanden geleden

Ik ga proberen borstvoeding te geven door daling kans wiegendood en diepere slaap mama maar wil me er ook niet op vastpinnen. Als het niet lukt of ik vind het mentaal te zwaar dan is het ook zo.

5 maanden geleden

Ik ga proberen borstvoeding te geven, lukt dit niet lukt dan is het ook zo. Ik probeer mij er niet teveel op vast te pinnen dat dit echt moet lukken.

5 maanden geleden

Flesvoeding, ging heel goed bij mijn eerste dochter. Sliep snel door & nog nooit echt 'ziek' geweest. Tijdens de nachten waren we met 2 om de zorg op ons te nemen.

5 maanden geleden

Borstvoeding.

5 maanden geleden

Flesvoeding 🍼

5 maanden geleden

Borstvoeding❤️!

5 maanden geleden

Borstvoeding proberen,

4 maanden geleden

Reactie op Manu26

Borstvoeding. En dit is alle mooiste wat er is, vind ik.. Ook gegeven bij ...
Zeker akkoord over wat je zegt dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar niet dat het 'net zo goed' is want borstvoeding is nog steeds wetenschappelijk bewezen als beste voeding.

4 maanden geleden

Reactie op Marthe1991

Zeker akkoord over wat je zegt dat je moet doen waar je je goed bij voelt. ...
Dat zal idd.. Maar bedoel er meer mee, dat er wel een taboe op ligt als men gewoon flesvoeding wil geven, terwijl het eigelijks gewoon net zo goed oke is.. Nieuwe mama's voelen zich dan al snel schuldig, wanneer het bijv niet lukt of wanneer ze echt niet willen.. Borstvoeding moet iets moois zijn, en niet iets verplicht zijn, omdat het beste is voor je baby.. Ik vind dat gewoon dikke onzin.. van flesvoeding worden baby's ook groot.. net zo goed..

4 maanden geleden

Reactie op Marthe1991

Zeker akkoord over wat je zegt dat je moet doen waar je je goed bij voelt. ...
Lijkt eerder op borstvoedingsmaffia😅 een reactie op het vele geven van flesvoeding en het stimuleren hiervan door de producenten jaren terug En 'zogezegd wetenschappelijk bewezen' als we dan die onderzoeken gaan uitspitten, zullen we snel zien dat deze niet 'zo wetenschappelijk' gevoerd werden De maatschappij zou hier geen aanbevelingen in mogen doen. En flesvoeding en borstvoeding gewoon gelijk trekken. Zodat moeders hier zelf hun onbevoordeelde keuze in kunnen maken. En ze zeker niet in ziekenhuizen edg overladen worden door de borstvoedingsmaffia

4 maanden geleden

Reactie op Manu26

Dat zal idd.. Maar bedoel er meer mee, dat er wel een taboe op ligt als m ...
Idd dat snap ik, vandaar dat ik ook zei dat iedereen zeker zijn gevoel hierin moet volgen! Het is al zwaar genoeg zo :)

4 maanden geleden

Reactie op Leju

Lijkt eerder op borstvoedingsmaffia😅 een reactie op het vele geven van fle ...
Ik nodig je uit om de onderzoeken dan effectief te bekijken. Er is niets mis met de mensen te informeren over wat het beste is als daar al jaren grondig onderzoek naar gedaan wordt. Dat er daarnaast ook hele goeie alternatieven bestaan is des te beter! Hierin voor jezelf en met je eventuele partner een keuze maken moet zeker voorop staan, maar dan vind ik wel dat je correct moet geïnformeerd zijn.