6 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb eentje van bol.com
Geen dure, ik ben niet van plan om
Voorraad op te slaan en geen flauw idee of borstvoeding lukt, ik heb dit puur aangekocht voor die eerste stuwingen omdat ze zo pijnlijk zijn.
Vroeger deed ik dat met mijn hand en warm washandje enzo deze keer wil ik die pijn echt direct weg, vandaar dus
3 maanden geleden
Deze heb ik dus van bol.com
Ik weet niet of die goed of slecht is, had wel goede reviews en verkoper is zeker een hele goede. Na 20/11 kan ik je zeggen wat mijn ervaring zal zijn😅
3 maanden geleden
Reactie op Baens
Je moet dit nu nog niet aankopen, ik zou eerst even afwachten of de borstvo ...
Hier wacht ik idd ook om te zien of het al dan niet lukt. Ik ga zowiezo eerst eentje huren bij de mutualiteit en indien alles vlot verloopt zou ik er dan wel in inversteren
3 maanden geleden
Heb hier ook eens een topic rond gestart en geleerd dat je dit nu nog niet kan bepalen welke je nodig hebt. Allesinds kan het de eerste 6 weken niet tenzij het medisch niet anders kan. Na de geboorte een kolfconsulent raadplegen, of je vroedvrouw indien zij hier meer kennis over heeft, om te kijken welke kolf bij jou past want onze borsten veranderen nog elk moment. Veel succes!
3 maanden geleden
Mij is aangeraden te wachten om dit te kopen. Normaal gezien kolf je niet onmiddellijk omdat de baby en je lichaam eerst moeten syncen. Dan kan je dat huren bij apotheek of lenen van je vroedvrouw, elke borstkolf zit anders / zuigt harder of niet dus zeer persoonlijk…