15 Reacties

8 maanden geleden

Ja hier ook, van weekend.. toevallig belde de verloskundige me net terug. Het is met dit termijn gewoon afwachten. Kan gewoon goed gaan.. maar kan ook komen doordat er bloedvaatjes geknapt zijn. Had je helder rood bloed of donker van kleur? Als het echt een maandverbandje vol is. Dan moet je wel contact op nemen. Maar paar druppels was niet erg.. hoeft niet altijd fout te zijn..

8 maanden geleden

Was wat donker heb dan een maandverbandje ingelegd en sinds dan niks meer. Hoop nu gwn dat we vrijdag goed nieuws hebben en mss een kloppend hartje zullen zien dan zal ik mss toch meer op m’n gemak zijn.

8 maanden geleden

Reactie op dvv96

Was wat donker heb dan een maandverbandje ingelegd en sinds dan niks meer. ...
Donker, betekend oud bloed.. Het hoeft niet fout te zijn.. meestal als het helder rood word en je krijgt krampen erbij.. dan gaat het meestal niet de goede kant op. Maar voor nu zou ik me niet zo heel veel zorgen morgen. Komt vast goed.. succes vrijdag 😊

8 maanden geleden

Dank je Stelt me toch gerust dat er nog zijn die dit voor hebben en dat dan alles toch oke blijkt

8 maanden geleden

Ik had het op 5w en bleek innesteling. Ik had het ook op 6w4d. En was enkel bij het afkuisen na toilet. Lichtroze. Vandaag echo gehad en alles in orde. Hopelijk blijft het zo en blijft het bloed ook weg. Want dat is toch wel stressen. 🤞🏻🤞🏻

8 maanden geleden

Reactie op Tabitalita 🩷

Ik had het op 5w en bleek innesteling. Ik had het ook op 6w4d. En was enkel ...
Snap je helemaal. Heb het ook gehad op 5weken en op 6en4d dat het maar rap vrijdag is zodat we eindelijk zekerheid hebben dat alles goed gaat

8 maanden geleden

Hier hetzelfde, zo spannend. Ik hoop zo dat het goed komt 🤞🏻

8 maanden geleden

Reactie op dvv96

Snap je helemaal. Heb het ook gehad op 5weken en op 6en4d dat het maar rap ...
🍀🍀

8 maanden geleden

Alles was goed zijn 6weekjes en 5dagen volgens de gyneacoloog. Hebben een kloppen hartje gezien en gehoord. Zag er allemaal goed uit volgens haar.

8 maanden geleden

Proficiat! 🥳 Hier is het vandaag mis gegaan 😥

8 maanden geleden

Reactie op Kymm

Proficiat! 🥳 Hier is het vandaag mis gegaan 😥
Oooh nee das jammer veel sterkte

8 maanden geleden

5 weken zwanger & bloed evenveel als maandstonden heb ook 1 stuk stolsel in mijn bloed wat kan dit zijn heb hele lichte krampen...

8 maanden geleden

Reactie op SibelKartal

5 weken zwanger & bloed evenveel als maandstonden heb ook 1 stuk stolse ...
Blijft je bloeding aanhouden of is het al over?

8 maanden geleden

Hallo, ik gisteren beginnend bloedverlies die over de dag erger werd. Naar de gynaecoloog mogen gaan, zei dat dit innestelingsbloed kan zijn doordat het vruchtzakje er nog zat in de baarmoeder. Maar dit ook een voorteken kan zijn van een miskraam. Nog 2 weken wachten tot ik terug mag gaan. Ondertussen al veel bloed verloren met slijmen. Die onzekerheid maakt me bang en frustrerend.

7 maanden geleden

Reactie op dvv96

Blijft je bloeding aanhouden of is het al over?
Al 3 dagen gern bloed maar bruinverlies