5 Reacties
6 maanden geleden
Hallo
Hoe is het verder verlopen? Ik had vandaag ook plots heel veel bloedverlies. (12 w zwanger)
Op controle geweest en met baby alles in orde. Bij mij konden ze niet meteen een oorzaak vinden.
Zijn de bloedingen bij jou dan snel gestopt?
6 maanden geleden
Ik ben momenteel 11 weken en heb al meermaals bloedverlies gehad. Zou niet van de baby komen maar van de baarmoederhals die veel gevoeliger is door de hormonen momenteel. Telkens vanzelf gestopt en fel rood of licht rood. Gynaecoloog zei dat zolang het vanzelf stopt en er geen klonters in zitten ik me niet ongerust mocht maken.
Als je toch onzeker blijft zou ik gewoon even bellen voor de zekerheid.
6 maanden geleden
Reactie op Delphinex12
Hallo
Hoe is het verder verlopen? Ik had vandaag ook plots heel veel bloed ...
Heb in totaal 5x een bloeding gehad.. Met de baby’s gaat alles goed. Ben ondertussen moeten stoppen met werken, doe het wat rustiger aan en de bloedingen zijn (voorlopig) gestopt .. 🙏🏻
6 maanden geleden
Reactie op Cato M.
Ik ben momenteel 11 weken en heb al meermaals bloedverlies gehad. Zou niet ...
Ik had om de 2 a 3 dagen een bloeding, de gynaecoloog heeft me thuis gezet, mag niet meer gaan werken. Sinds ik thuis ben geen bloeding meer gehad.. 🙏🏻
6 maanden geleden
Reactie op Kimberly201291
Heb in totaal 5x een bloeding gehad.. Met de baby’s gaat alles goed. Ben on ...
Bij mij was het nu ook al de 4de keer, maar nu was het heel veel bloedverlies. Het liep gewoon op de grond. Ik dacht dat het over en uit was, maar baby blijft het goed doen. Ben nu ook 2 weken thuis van het werk en momenteel ook geen nieuwe bloeding meer. Op hoop van zegen!