6 Reacties

7 maanden geleden

Hey, Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben 9 weken ver en heb donderdag ook bloedverlies gehad! Heel erg eng inderdaad, ik had gebeld naar gynaecologie in het ziekenhuis maar zij stuurden mij door naar spoed. Daar heeft de gynaecoloog gekeken en zag alles er goed uit met het kindje… een hele geruststelling maar ondertussen blijft je hoofd maar draaien en draaien. Ik maak mezelf gek met het nadenken en piekeren. Af en toe bij toiletbezoekken zijn er nog roze of bruine vegen, telkens ik denk dat het voorbij is begint het opnieuw. Ik hoop zo voor ons beiden dat alles goed blijft lopen 🙏🏻

7 maanden geleden

Reactie op delidaeling

Hey, Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben 9 weken ver en heb donderdag ...
Nog vergeten te vragen, had jij ook zo wat lichte krampjes of had jij hier geen last van?

7 maanden geleden

Reactie op delidaeling

Nog vergeten te vragen, had jij ook zo wat lichte krampjes of had jij hier ...
Ja deze had ik ook 🥲ik hoop dat dit voor ons beide goed afloopt ik heb zo in men onderbuik vaak gerommel en dan stopt het weer en dan weer na een tijdje terug.

7 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde, telkens ik denk dat de krampen eindelijk weg zijn en dat er een bloed meer is dan komt het opeens terug. Het is heel moeilijk! Ik duim voor ons beide dat we elk een mooi gezond baby’tje krijgen in november 🤞🏼

7 maanden geleden

Ik duim zeker mee!

7 maanden geleden

Ik heb al drie keer donkerbruine afscheiding gehad bij afvegen na plassen. Ook 1 keer rood erbij. Geen krampen… De eerste twee keer was voor de zeven weken echo en toen was alles goed. Hopelijk is het dat maandag ook en bij jullie ook! 🍀🍀