9 Reacties

5 maanden geleden

Dan bel je de verloskundige. Die kan je gerust stellen.

5 maanden geleden

Ik zou toch even bellen naar het ziekenhuis. Ze zullen je waarschijnlijk voor de zekerheid eens laten langskomen :)

5 maanden geleden

Contact opnemen is beste wat je kan doen, het kan een adertje zijn dat gesprongen is maar zo kan je dat niet weten natuurlijk

5 maanden geleden

Ja beter dubbel laten checken .. heb je krampen?

5 maanden geleden

Heb ik tijdens mijn 14de & 15de week ook gehad. Tijdens 16 weken echo was alles oké, nu 17 weken ver. Gynaecoloog vermoedt dat het bij mij inderdaad telkens een gesprongen adertje was. Ik had geen pijn tijdens bloedingen

5 maanden geleden

Ik heb dat ook gehad vanaf 12 weken. Bij mij is een laagliggende placenta de oorzaak en lig nu plat. Ondanks de bloedingen heftig waren, kan het geen kwaad voor het kindje. Je hoeft je nog niet meteen zorgen te maken! Maar laat je toch maar even nakijken, bloedingen kunnen verschillende oorzaken hebben en dan weet je waaraan je toe bent. Neem het van mij aan, nog niet meteen panikeren! ❤️

5 maanden geleden

Heb je een update 🍀🙏🏻

5 maanden geleden

Hoi, weet je al wat meer ondertussen? 🍀 mij is altijd gezegd dat je pas vroedvrouw moet bellen als het een maandverband vol bloed is.. maar ik heb er geen ervaring mee. Hoop dat alles goed is 🍀

5 maanden geleden

Ik had op 12 weken een zware bloeding. Het bloed liep langs mijn benen naar beneden.. Bij de gynaecoloog zagen we een levendig baby´tje. Nu 16 weken en nog steeds alles oké. Hoe hard het ook schrikken is, het hoeft niet altijd fout te gaan!