5 Reacties

3 maanden geleden

Heey, ik heb hier ook super veel last van gehad! Ze hadden ook niks gevonden in mijn urine. De enige oplossing was voor mij, super veeel drinken! Ik drink 2,5L per dag

3 maanden geleden

Rond 16W veel last van gehad, ze vonden ook nooit echt iets. Veel drinken idd en af en toe cranberrysap drinken hielp bij mij. Heb je mss een vag. infectie aangezien je jeuk hebt? Hebben ze jou hierop ook getest?

3 maanden geleden

Echt heel gek, maar overlaatst had ik ook heel erg veel pijn en toen ze mijn urine getest hadden waren er veel witte bloedcellen aanwezig en zeiden ze dat het waarschijnlijk om een blaasontsteking ging. Heb toen monuril gekregen. Enkele dagen later bel ik opnieuw naar het ziekenhuis voor de labo uitslag en hieruit blijkt dat er toch geen blaasontsteking aanwezig is. Natuurlijk heel vreemd wantja vanwaar komt de pijn enzo dan? Nu was ik enkele weken terug opnieuw naar de huisarts geweest want ik voelde gewoonweg dat er iets niet juist zat. Zij heeft opnieuw getest en daaruit is dus wel een blaasontsteking ontdekt. Opnieuw monuril dus, maar tot op heden merk ik nog niet veel verbetering jammer genoeg. Jeuk heb ik nu en dan ook, maar echt allemaal gek hoor! Ik hoop dat je snel minder last hebt lieve toekomstige mama!

3 maanden geleden

Vacramac helpt tegen blaasontstekingen. Ik pak ze zelfs ook om het te voorkomen.

3 maanden geleden

Ik had begin van zwangerschap enorm last van blaasontsteking gevoel zonder dat waren heel hoog waren, alleen beetje verhoogde. Ik moest van mijn gyne urizine kopen en Nemen om blaas te ontlasten. Laatst weer gehad en monuril gedronken daarna nog is gehad en furadentine gedronken 1 Week. Hier heb ik dit met elke zwangerschap helaas