15 Reacties

20 dagen geleden

Kan normaal zijn, kan ook niet normaal zijn. Bellen naar de materniteit. Is heel erg vervelend als je nog maar net bent moeten gaan. Ik ken het gevoel... Maar de vroedvrouwen of gynaecologen zullen vanacht niet wakker liggen van het feit dat jij twee dagen op een rij advies hebt gevraagd, maar jij zal wel wakker liggen met het idee dat het niet goed gaat. Verstand op nul en bellen zou ik zeggen...

20 dagen geleden

Reactie op Molly1234

Kan normaal zijn, kan ook niet normaal zijn. Bellen naar de materniteit. Is ...
Ja daar heb je wel gelijk in, dankjewel!

20 dagen geleden

Ik zou zeker ook bellen!!! Je moet de baby evenveel voelen als altijd. De bewegingen worden anders maar absoluut niet minder. Laat zeker iets weten, ik ga duimen dat alles ok is. Ik blijf ook sukkelen. Nog dteeds rugweeën en harde buiken en trekt door tot mn buik. Ons meisje beweegt anders maar net zoveel als altijd. Woensdag gynaecoloog, in hoop zo dat er al iets gebeurd is. Al enige evolutie. Tis beirelastig, khebbet gehad met zwanger zijn 🙈😂🤰 Veel sterkte en laat nog eens iets weten 😘

20 dagen geleden

Reactie op Melle1404

Ik zou zeker ook bellen!!! Je moet de baby evenveel voelen als altijd. De b ...
Dankjewel!! Ik heb gebeld en mag direct langsgaan. Ze was heel lief aan de telefoon en zei dak best ook kwam om even aan de monitor weer te liggen om me gerust te stellen. Jij ook heeeeel veel succes!! (Ik heb het ook zwaar gehad hahaha)

20 dagen geleden

Reactie op elighes

Dankjewel!! Ik heb gebeld en mag direct langsgaan. Ze was heel lief aan de ...
Veel succes. We zijn er bijna. Jij was uitgerekend voor 06/12 zeker? Of later? Van mij 02/12. Ben exact 36 weken 🙈 Grtjes van de baby en mij 🩷

20 dagen geleden

Reactie op Melle1404

Veel succes. We zijn er bijna. Jij was uitgerekend voor 06/12 zeker? Of lat ...
Yes klopt! Nog eventjes op de tanden bijten haha!! Veel liefs 🫶🏻

20 dagen geleden

Hier tijdje bijna geen beweging gehad 2 daagjes ongeveer daarna zeer weinig beweging nog paar dagen, ben dan aan monitor geweest met dit als een van de redenen en daar bewoog die wel, nu zijn we 3 dagen verder en die beweegt als gek en veel moet ik zeggen. Als je zorgen maakt altijd langsgaan! Liever 1 keer te veel dan te weinig en spijt hebben.

20 dagen geleden

En?

19 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

En?
Op de monitor was een goeie hartslag te zien en konden ze ook zien dat hij wel effectief bewoog. Alleen ik voelde het de ganse tijd niet… Dan is de assistent gynaecoloog langsgekomen en heeft hij nog een echo gedaan waarop we ook zagen dag babytje bewoog. Dus allemaal geruststellend. Hij was wel gedraaid en met zijn gezichtje in de placenta gedrukt zeg maar. Mijn placenta zou ook vanvoor liggen waardoor dit als een bumper kan werken naargelang zijn ligging. Ze zeiden dat vrouwen met een vooraan liggende placenta vaak afkomen met verminderde kinds beweging omdat wanneer je kindje zich draait het zich dan zeg maar op een plaats kan bevinden waar de mama het amper tot niet voelt door de placenta dan, wat dus bij mij het geval is. Maar nog genoeg vruchtwater aanwezig, ligt nog steeds mooi met hoofdje naar beneden. Ze waren super lief en geruststellend naar ons toe en zei dat we bij zo’n zaken altijd mogen langskomen, liever dat dan thuis zitten piekeren. Ze hebben wel opnieuw nog eens bloed geprikt (weet niet meer waarvoor) maar de gynaecoloog zei dat dit waarschijnlijk ook geruststellend zal zijn aangezien alles op de echo oke was. Vandaag moest ik sowieso mijn eigen gynaecoloog nog eens contacteren ikv mijn blaasontsteking en dan donderdag had ik sowieso mijn 36w afspraak gepland staan bij haar. Sorry voor de lange uitleg haha 😅

19 dagen geleden

Reactie op elighes

Op de monitor was een goeie hartslag te zien en konden ze ook zien dat hij ...
Oh wat goed! Toch fijn he dat ze zo begripvol zijn! Ik ben ook iemand die me snel zorgen maak en ik bel ook niet graag voor zulke dingen, want als het zo 3 keer vals alarm zou zijn, dan zou ik de vierde keer al bang zijn dat ze gaan zeggen ‘die is daar weer ze’ Al weet m’n verstand wel dat t misschien wel beter is om eens teveel te bellen dan eens te weinig !

19 dagen geleden

Reactie op elighes

En natuurlijk; gelukkig is alles goed !!

19 dagen geleden

Reactie op LoreBaby

Oh wat goed! Toch fijn he dat ze zo begripvol zijn! Ik ben ook iemand die m ...
Jaaaa inderdaad, die schrik heb ik ook. Dat ze gaan vinden van ‘wat een aansteller’ maar dat zit inderdaad allemaal in ons kopje en we zijn zowieso niet de enige op een dag die bellen denk ik ☺️

19 dagen geleden

Reactie op elighes

Ben zo blij dat alles in orde is. Ik ben nu pas een klein half uurtje wakker. Ganse nacht wakker geweest door voorweeën. Woensdag bij de gynaecoloog es vragen wat we gaan doen. Want op deze manier heb ik geen energie meer tegen de bevalling zelf 🙈

19 dagen geleden

Reactie op Melle1404

Ben zo blij dat alles in orde is. Ik ben nu pas een klein half uurtje wakke ...
Ik heb ook uurtje geslapen net Wakkere nachten en kinderen thuis is echt niet makkelijk

19 dagen geleden

Reactie op Melle1404

Ben zo blij dat alles in orde is. Ik ben nu pas een klein half uurtje wakke ...
Ik heb ook gans de middag geslapen haha ik was doodmoe van die monitor vannacht 😅 ben ook pas 45min ofzo terug wakker