25 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 17 weken en twijfel of ik deze ochtend beweging gevoeld heb 😅 ik voelde iets in de onderbuik, maar kan evengoed mijn darmen geweest zijn 🙈

5 maanden geleden

Reactie op HInes

Ik ben vandaag 17 weken en twijfel of ik deze ochtend beweging gevoeld he ...
Je voelt het verschil wel.😆. De gynea zegt dat het is omdat meneertje al een weekje voor zit en dat het idd dus meer dan mogelijk is. Je zal het verschil wel beginnen merken.😍

5 maanden geleden

Reactie op NickyW

Je voelt het verschil wel.😆. De gynea zegt dat het is omdat meneertje al e ...
Was net onder de navel, stond mijn boterhammen te smeren toen ik het voelde en mijn vriend vroeg meteen wat er was 😅 kzei dat ik het niet zeker was 🙈 voor de rest van de dag heb ik nog niet echt iets gevoeld

5 maanden geleden

Reactie op HInes

Was net onder de navel, stond mijn boterhammen te smeren toen ik het voelde ...
Spannend wel he! Binnenkort gaan we misschien nog smeken om wat minder beweging, hoewel we nu meer willen haha.😂. Ik heb het meestal wanneer ik plat lig in de zetel of bed.🥰

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 15 weken en ik denk dat ik ons dametje soms ook al voel, voelt heel gek. Vooral als ik op mijn buik lig 🤩

5 maanden geleden

Reactie op Aschanti

Ik ben vandaag 15 weken en ik denk dat ik ons dametje soms ook al voel, voe ...
Ooh, dat is ook al vroeg! Super leuk.😍

5 maanden geleden

Bij mijn andere 2 kindjes ook vroeg gevoeld, bij de 2de zelf met 13 weken zwangerschap. ( placenta achter) Nu zwanger van de 3de. Maar deze keer de placenta voor, en heel enkel keertje voel ik het nu. Wanneer hij of zij hard schopt waarschijnlijk. Het heeft nu een stoot kussen 🤭😅

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Bij mijn andere 2 kindjes ook vroeg gevoeld, bij de 2de zelf met 13 weken z ...
Amai,dat is inderdaad ook al vroeg!😍. Gefeliciteerd trouwens, 3e al, je kent dus zeker en vast al hoe het voelt.🥰

5 maanden geleden

Reactie op NickyW

Amai,dat is inderdaad ook al vroeg!😍. Gefeliciteerd trouwens, 3e al, je ke ...
Thnxx =) ja een 3de onverwachts, maar zeer welkom. Wel echt de laatste baby. .🤭🥱 Ja daarom voelde ik bij de 2de zwangerschap ook al heel snel. Maar moet ook wel zeggen dat het 2 hele drukke jongentjes waren en dat zijn ze nog steeds, 🤣🤣

5 maanden geleden

Hier alle kindjes gevoeld rond 18-19 weken, deze denk ook tegen dan te voelen waarschijnlijk Nu 15 weken en 1 dag😅

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Hier alle kindjes gevoeld rond 18-19 weken, deze denk ook tegen dan te voel ...
Wie weet is deze wat vroeger te voelen.😍

5 maanden geleden

Reactie op NickyW

Wie weet is deze wat vroeger te voelen.😍
Hoop het😅

één maand geleden

Hey nog eens een vraagje over de bewegingen van het kindje.. ik weet dat er tegen het einde minder ruimte is voor de baby. Maar omdat mijn gyneacoloog zegt van je moet komen als je verandering merkt.. iemand een idee wanneer er echt verandering is.. want ik voel lichter/minder, zie het meer dan dat ik het voel. 37+3 hier.. en placenta ligt vooraan de buik.

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Hey nog eens een vraagje over de bewegingen van het kindje.. ik weet dat er ...
Ik denk dat als die bijvoorbeeld niet reageert als eerder zoals muziek, aanraking stem… Als die niet slaapt en wakker is maar niet de zelfde reactie geeft Of je voelt die bijvoorbeeld elke dag middag veel en avond veel maar plots voel je die middag en avond niet echt meer. Zijn z’on veranderingen in beweging.

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik ben ook 37+3 en voel de baby ook wel minder. Maar nog steeds voldoende. Niet ieder uur of bij iedere rustbeurt. Ik moet 2x per week naar monitor en daar beweegt de baby altijd massa's, alsof hij/zij het weet 😆

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Vandaag nog aan de monitor geweest omdat ik ook minder beweging voelde. Ze zeggen altijd ‘liever dat je een keer te veel komt als te weinig’. Vorige keer zei ze wel dat je ze 1x per uur toch wel eens moet voelen. Ik zie hem nu ook wel meer bewegen dan dat ik het voel, maar als je je zorgen maakt, gewoon eens bellen. Dan ben je gerust x

één maand geleden

Ik had daarstraks ook vanalles geprobeerd: koek gegeten, linkerzij gaan liggen, cola drinken, hem proberen wakker maken maar niet echt de normale reactie gekregen van hem. Bloeddruk toen ook 159/93 dus toch even gebeld en mocht meteen komen. Daar was zijn hartslag uiteraard inorde en begon hij wat te bewegen. Dat voelt dan zo lullig, maar dat mag je je echt niet aantrekken. Vroedvrouwen waren ook super lief

één maand geleden

Ik zou ook liever ne keer te veel gaan dan te weinig

één maand geleden

Reactie op Liiesbeth

Bij beide zwangerschappen ligt mijn placenta vooraan. Eerste zwangerschap voelde ik ze echt heel weinig, waardoor ik na elke afspraak van de gynaecoloog aan de monitor ging. Een echt vast bewegingsritme heb ik bij beide zwangerschappen nooit ontdekt. Iets met suiker eten en op linkerzij rusten geeft meestal wel beweging. Zolang ik beweging opmerk, ben ik gerust. Maar als je liever ter opvolging aan de monitor gaat, zullen ze jou zeker ontvangen.

één maand geleden

Reactie op Leju

Bij beide zwangerschappen ligt mijn placenta vooraan. Eerste zwangerschap v ...
Hey, ja dat ervaar ik hier dus ook zo zoals jij het beschrijft. En dan zag ik tegen mijn vriend van ja wanneer is iets anders of abnormaal als je sowieso al minder voelt. Donderdag moet ik sowieso weer aan de monitor.