27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Oh Jezus nog een ander verhaal.. want mij zeiden ze dat ik die week ervoor ...
Als je mij via een berichtje privé ofzo je mailadres geeft, stuur ik de presentatie door 😘 Ik heb die zelf van het ACV ontvangen dit jaar😄 ik ben nu werkloos en krijg een uitkering (aangezien mijn contract en dus ook moederschapsbescherming stopte op 30/06), en de week voor de bevalling start dan de uitkering van mutualiteit.

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Als je mij via een berichtje privé ofzo je mailadres geeft, stuur ik de pre ...
Ohja idem hier! Ik ook werkverwijdering tot 30/06 en nu geen contract meer.

2 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ohja idem hier! Ik ook werkverwijdering tot 30/06 en nu geen contract meer. ...
Toch ook niet lief van je directie. Ik had ook een contract tot 30/06 als kleuterjuf, maar ze hebben me nu opnieuw een jaarcontract gegeven zodat ik niet op werkloosheiduitkering val en mijn uren voor een vaste benoeming verder blijven oplopen. De directie moet dat uiteindijk niet uit hun eigen zak betalen. In deze tijden van lerarentekort vind ik dat toch geen propere zet! Een legale manier van zwangerschapsdiscriminatie... Tenzij je natuurlijk in vervangingsuren stond.

2 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Toch ook niet lief van je directie. Ik had ook een contract tot 30/06 als k ...
Idd vervangingsuren, maar het was niet dat er geen plaats meer was. Alleen was dit in onderwijzer asv. In het BO is er vaak geen kleuter ambt. Ik was er pas in november kunnen beginnen vorig jaar. Dus net niet lang genoeg voor TADD.

2 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Idd vervangingsuren, maar het was niet dat er geen plaats meer was. Alleen ...
Amai, zo streekgebonden! Hier kon ik waarschijnlijk zelf zwanger zijnde nog werk gevonden hebben als kleuterjuf op een school waar ik nog niet gestaan had. Wel heel vervelend om dan op werkloosheidsuitkering verder te moeten, geen reclame voor ons onderwijs!

2 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Amai, zo streekgebonden! Hier kon ik waarschijnlijk zelf zwanger zijnde nog ...
Nee klopt ma in Limburg is geen te kort op 1 september. Is ook nog vanaf dit schooljaar herkent in Limburg als knelpuntberoep. Ik sta wel op verschillende wervingslijsten.. voor het lager dan wel tot 1/11 en vanaf februari terug voor kleuter.