13 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit zelf ook, constant ook te warm

3 maanden geleden

Yes ! Ook in bed ruimte nodig, geen deken, geen man die wil knuffelen 😁 allemaal te warm !

3 maanden geleden

Ook 29 weken en ook benauwd gevoel met momenten, in sommige houdingen het gevoel dat ik nog maar weinig lucht krijg ofzo

3 maanden geleden

Reactie op LsVs

Ook 29 weken en ook benauwd gevoel met momenten, in sommige houdingen het ...
Kan hier iets aan gedaan worden ?

3 maanden geleden

Reactie op Daphne1702

Yes ! Ook in bed ruimte nodig, geen deken, geen man die wil knuffelen 😁 al ...
Heb ik ook en voel me er zo schuldig om 😕

3 maanden geleden

Ik heb dit sinds juli nog Geen zuurstof op hele aarde Warme weer helpt niet, ben blij dat het wat frisser is. Slapen ging niet, dag en nacht onder de ventilator

3 maanden geleden

Hier ook zo benauwd als maar kan ben bijna 30 weken

3 maanden geleden

Benauwd ben ik niet, maar heb wel constant warm. Ik ben geen fan van airco’s of waaiers, dus heb uiteindelijk een koud bad laten vollopen en er op handen en knieën in afgekoeld voor het slapengaan (temperatuur was net te koud voor buik/baby). Geen ijsbad ofzo eh, maar toch heerlijk fris… washandje in de nek en vooral mijn voeten koelen, daar had ik het meest last van

3 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Benauwd ben ik niet, maar heb wel constant warm. Ik ben geen fan van airco’ ...
Half bad, niet vol * ik ben bovendien zelf ook 29w

3 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Benauwd ben ik niet, maar heb wel constant warm. Ik ben geen fan van airco’ ...
Ik heb deze zomer heel vaak onder ijskoude douche gestaan hoor, ik moest echt huilen van lucht tekort en warmte was echt erg en alleen ventilator en koude douches hielpen mij, was echt erg, zelfs nu vind ik het warm helaas

2 maanden geleden

Ik ben ook 30 weken en heb daar ook wel wat last van. ook wat last van zware armen sinds paar dagen en rusteloze benen. Tot grote frustratie toe soms, want weet met mijn eigen geen blijf meer dan 😳

2 maanden geleden

Ik ben nu 30 weken en het het ook constant warm. Ook meer en meer last van slapenende handen 's nachts

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds week 20 Ongeveer, bij fris weer iets minder Dan bij warm weer. Nu 28+5