4 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb er eentje gekocht op aanraden van mijn kine. Ze heeft expliciet deze aangeraden omdat je die niet fout kan aantrekken. Ik ken het merk echter niet van buiten.
Ze heeft wel aangedrongen om deze enkel te gebruiken bij lange wandelingen. Deze gaat er namelijk voor zorgen dat je je bekkenspieren nog minder gebruikt waardoor deze helemaal verzwakken. Het helpt zeker wel bij het wandelen, niet bij het zitten.
4 maanden geleden
Hoy
Ik heb dit bij 2 zwangerschappen gehad en heel erg ook, kine hielp niet helaas, misschien als je dit op lichte manier meemaakt dat kine wat kan doen, en het was eerste dag na bevalling ook weg🤷🏻♀️
Band heb ik toen gebruikt maar ze raden niet aan om die vaak en veel te gebruiken omdat je bekkenspieren dan slap worden en dit later complicaties kan geven.
Ik werkte toen en stond 8-9u op voeten met tillen en heffen
Ik moest die band aandoen als ik in de namiddag echt niet meer verder kon voor wat steun en vond wel dat die wat steun gaf eigenlijk
Maar als je die afdoet dan komt die helse pijn terug.
Dus uit ervaring als je echt harde instabiliteit hebt zou ik die band gebruiken tijdens dag als je veel gaat doen/werken en als je voelt dat je echt niet meer kan
Zonder steun.
Ik zal is opzoeken of ik terug vind welke ik had op internet want ik heb die niet meer en is al tijdje geleden bij die 2 zwangerschappen, eerste dochter is 12 en andere 6
Hopelijk heb ik dit deze keer niet😩 is echt afzien en ik voel echt met je mee
4 maanden geleden
Mijne was blauw maar voor de rest het zelfde, ook aangekocht op aanraden van gynaecoloog en was er wel blij mee zeker met warme weer heb je niet een hele band over je rug en buik aan wat voor extra warmte zorgt.