11 Reacties

3 maanden geleden

Ja, daar heb ik ook best wat last van. Mijn harde buik zit ook vaak maar op een plaats. Kine tape om mijn buik wat steun te geven helpt voor mij!

3 maanden geleden

Ohja soms echt steken alsof ze een mes in me steken. Bandenpijn is een goed teken zgt de dokter, dzn zet je baarmoeder uit en bereid je lichaam zich voor op de bevalling😁

3 maanden geleden

Ik heb ook wel last van constipatie en de steken zijn altijd erger de dag voordat ik eindelijk weer eens nr het grote toilet kan😇

3 maanden geleden

Reactie op kelly36t

Ik heb ook wel last van constipatie en de steken zijn altijd erger de dag v ...
En is jou buik soms ook dan enkele minuten hard?

3 maanden geleden

Reactie op Stephanie0602

En is jou buik soms ook dan enkele minuten hard?
Ja soms een hele namiddag, harde buiken komen echt vaak voor

3 maanden geleden

Ik vraag mij het verschil af met voorweeen. Is dit dan meer een kramp die heel sterk wordt en daarna verminderd?

3 maanden geleden

Voorweeen is echt vlak voor je bevalt, dit zullen eerder oefenweeen zijn

3 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Voorweeen is echt vlak voor je bevalt, dit zullen eerder oefenweeen zijn
Voorweeen en oefenweeen is hetzelfde en komt vanaf 24 weken voor😀 is om je baarmoeder uit te zetten

3 maanden geleden

Sorry, dab is het inderdaad gewoon dat. Ik dacht dat daar nog een verschil tussen zat

3 maanden geleden

Ik denk dat de pijn en ongemakkelijkheid van een voorwee het verschil maakt met een harde buik? Maar als je een harde buik hebt kan je natuurlijk ook bandenpijn krijgen door de 'rek' die er op komt

3 maanden geleden

Reactie op Stephanie0602

Ik vraag mij het verschil af met voorweeen. Is dit dan meer een kramp die h ...
Voorweeen zijn echt weeen dat je even moet wegpuffen en vaker per dag voorkomen, oefenweeen zijn menstruatie achtige klachten dat soms komen meestal ook als je het druk had die dag bijvoorbeeld… Zo kan je even verschil merken maar meestal zeggen ze dat die 2 niet veel uitmaken. Ik heb oefenweeen op 24 weken en ze zei toch dat het best vroeg is om die nu al te hebben en moet hiervoor iets innemen