10 Reacties

één maand geleden

ik heb mijn haren verschillende keren gekleurd tijdens de zwangerschap en heb er geen problemen mee ervaren dus denk dat je dit gewoon gerust mag doen

één maand geleden

Ik kleur mijn haar nog steeds om de 6 a 8 weken, maar wel met plantaardige haarkleuring. Ontkleuren weet ik niet goed, want daar komen natuurlijk wel wat andere dampen bij vrij.

één maand geleden

Ik heb die van mij vorige week nog laten doen (ben nu 37w+2), balayage. Op voorhand even afgetoetst met gynaecoloog en mocht gewoon zei ze.

één maand geleden

Kleuren mag denk ik wel, afbleken niet.

één maand geleden

Ik heb mijn haar ook gewoon laten kleuren

één maand geleden

Ja hoor. Hier ook al een aantal keer geweest. Product komt normaal niet tot op je hoofdhuid 🙂

één maand geleden

Ik heb mijn haar ook met alle zwangerschappen laten kleuren en eigenlijk nooit problemen mee gehad.

één maand geleden

Mag idd zonder problemen bij professionele kapper, ze mogen gewoon de hoofdhuid niet raken met de verf of de ontkleuring. Zonder huidcontact kan er niets in de bloedbaan terecht komen :) Ik hoop dat ik volgende week nog een keertje kan gaan voor de bevalling (38+2 op dag van mijn dus wordt nog spannend 😁)

één maand geleden

Ik verf mijn haren ook al sinds mijn vorige zwangerschap, omdat ik anders grijs ben. De verf die tegenwoordig gebruikt wordt heeft geen risico's hiervoor. Werken als kapster is risicovoller tijdens de zwangerschap.

één maand geleden

Kapster hier , is totaal geen probleem !