3 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben voor vrienden en familie al regelmatig via Pakske gekocht. Wij vonden dit zeer handig in gebruik. Daarom kiezen wij nu ook om Onze eigen geboortelijst via Pakske te doen. We hebben hierbij wel bewust gekozen dat mensen zowel kunnen bijleggen (ze storten dan eigenlijk geld want wij hebben die spullen al thuis) als voor zelf kopen (ze kopen dit zelf aan en laten dit thuis leveren of bij ons) Wij vinden het vooral een voordeel dat het Pakske meteen de goedkoopste website weergeeft 茅n dat je niet gebonden bent aan het aanbod van de winkel. Als het ergens is uitverkocht, kopen ze het gewoon op een andere website. pakske geeft verschillende opties waar het te koop is

2 maanden geleden

Ik heb recent voor een goede vriendin haar geboortelijst via pakske gekocht en dat heeft gemaakt dat ik absoluut geen fan ben. Je kiest op de geboortelijst wat je wilt kopen afgaand van de laagste prijzen. Die items gaan dan onmiddellijk van de lijst maar je moet dan doorklikken naar een website van handelaar (Amazon of bol vaak) en het daar nog eens aankopen. Daar komen dan verzendkosten bij, wat het veel duurder maakte en ik kon niet meer annuleren want de items waren al van de lijst geschrapt. Als je dan ook bij Amazon of dergelijke koopt moet je ook het adres van het koppel invoegen en het komt ook letterlijk aan zoals je zelf besteld. Via de post. Ik vond het gedoe en niet duidelijk.

2 maanden geleden

Ik heb een geboortelijst bij Pakske en De Gele Flamingo. De spullen op Pakske hebben we op voorhand aangekocht, en dus al in huis. Mensen hebben daar enkel de optie om bij te leggen / geld te storten voor een bepaald cadeau. We geven niet de optie op nieuwe spullen via Pakske aan te kopen. De spullen die ik nog niet heb, komen dan van de geboortelijst van De Gele Flamingo.