10 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik enkel de babyolie van Weleda want dat kan je gebruiken om hen te verzorgen, om in het badje te doen als mengeling met het water, om, hen mee te wassen tijdens het badje (zonder dat het de beschermende vetlaag van hun huid haalt), en hen zelf na het badje mee in te wrijven als ze droge huid hebben. Het is een beetje een 1 voor alles oplossing die ze ook in heel wat kinderopvangen graag gebruiken. Volledig vrij van alcohol of andere schadelijke producten. Daarnaast heb ik ook nog billenbalsem voor mocht hij last krijgen van zijn pamper. Verder niets!

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje heb ik altijd de producten van Galenco gebruikt. Was daar wel tevreden van. De badolie, de waslotion, de lichaamsmelk en de luierzalf, als zijn poepje echt goed rood zag gebruikte ik inotyol. Van de reinigingsmelk was ik persoonlijk geen fan. Heb altijd de natte doekjes van Nivea gebruikt, vond die zeer goed, want andere waren al snel te nat. Heb nu voor de tweeling net dezelfde productjes aangeschaft ☺️

3 maanden geleden

Wij hebben de collectie van naif. ☺️ (bodylotion- badzeep - badolie)

3 maanden geleden

Hier grote fan van Mustella: milde reinigingsgel, bodylotion en toiletmelk (wassen zonder spoelen, zeer handig bij bijvoorbeeld een luier die buiten de lijntjes ging 🤭). Verder ook grote fan van de Zwitsal goedemorgen wegwerp washandjes op de dagen dat je baby niet in bad gaat. En wij zweren bij weleda billenbalsem voor de rode billetjes.

3 maanden geleden

Ik fan van la roche posay douche olie en lotion😍

3 maanden geleden

Reactie op Kimberly201291

Bij mijn zoontje heb ik altijd de producten van Galenco gebruikt. Was daar ...
Galenco idd ook erg fijn product Luierzalf vind ik bepanten goed en serieuze geval dactozine

3 maanden geleden

Ons eerste kindje heeft een gevoelige huid, waardoor we niets met parfum, alcohol of zeep gebruiken. Wij zijn het meest tevreden van: - badolie van la Roche posay of eucerin - balsem van la Roche posay (lipikar) - vochtige doekjes van water wipes of gewoon natte katoenen doekjes zoals cheeky wipes - luierzalf: inotyol of daktozin

3 maanden geleden

Voor het badje: - badolie - wascrème - shampoo (Baby olie of bodylotion amper tot nooit gebruikt) Bij het verluieren: - vochtige doekjes - talkpoeder (rode billetjes) (Luiercremes, al dan niet van bij de apotheek hielpen bij ons niet of maakten het erger, enkel talkpoeder hielp) Bij ongemakjes: - ontstoken oogjes: kamilosan ofta doekes - verstopte neus: neusspoeling of gelijkaardig - pijn: supo perdolan

3 maanden geleden

Denk dat het niet zoveel uitmaakt van welk merk. Wij gebruiken shampoo, douchegel en zonnecrème van Naïf en de olie voor een massage. En Inotyol voor rode billen, werkt super goed. Wij gebruiken liniment en papieren zakdoekjes in plaats van natte doekjes (zoontje had snel kapotte billen) of je moet steeds goed nadrogen

3 maanden geleden

Reactie op Leju

Voor het badje: - badolie - wascrème - shampoo (Baby olie of bodylotion amp ...
Voor rode billetjes moet je linament gebruiken ipv natte doekjes. Geen rode billen meer.