10 Reacties

8 maanden geleden

Oh ik ben er nog iets vergeten aan toe te voegen! Wij willen liefst in Juni gaan, waar het lekker zonnig is rond de temperatuur van 30 graden. ☺️

8 maanden geleden

Wij wilden eerst naar Madeira gaan maar omwille van dezelfde reden (zika) toch iets anders gekozen. We vonden het risico niet waard. Als je zon en zee wil (en toch niet te ver weg) misschien een Grieks eiland? Wij gaan uiteindelijk in mei naar Montenegro 😊 heeft een mooie combinatie van bergen en kust. Zelf nog niet geweest dus ben benieuwd!

8 maanden geleden

Reactie op Krakkel

Wij wilden eerst naar Madeira gaan maar omwille van dezelfde reden (zika) t ...
Oh wow wist niet dat het daar ook al aanwezig was, zo dichtbij 😯 En ja inderdaad, kan wel een optie zijn! We wouden graag eens een plekje waar het vrij rustig is en nog niet zo bekend, maar dat maakt dat ik zelf ook niet direct iets vind haha.. En heeerlijk, klinkt ook echt leuk! Geniet er maar van alvast, je kan al beginnen aftellen 🥰

7 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Oh ik ben er nog iets vergeten aan toe te voegen! Wij willen liefst in Ju ...
Wij gaan normaal een week naar Kos in juni op vakantie (was eigenlijk al gepland voor we wisten dat we in verwachting waren) maar wel al met het idee dit is misschien de laatste reis zonder kindjes

7 maanden geleden

Reactie op Axelle_98

Wij gaan normaal een week naar Kos in juni op vakantie (was eigenlijk al ge ...
Ja voila, dan moet je er volledig van genieten! Eventjes er tussenuit gaan kan goed doen tijdens deze periode. Kos lijkt me ook wel echt de moeite waard 😍 Mooie bestemming ook! Griekenland is altijd een goede optie vind ik haha. Wij hebben toch besloten om onze reis naar Punta Cana te boeken, het risico nemen we er bij (met angst) maar we gaan extra voorzichtig zijn en genoeg bescherming voorzien tegen de muggen.

7 maanden geleden

Voor mij persoonlijk zou het het risico niet waard zijn. Niet enkel zika, maar ook risico op thrombose bij zo’n lange vluchten , de hitte als je (hoog)zwanger bent en de mindere gezondheidszorg/hygiëne. Ik heb jammer genoeg al zoveel vreselijke dingen in mijn vriendenkring en op mijn werk in het ziekenhuis meegemaakt, en zelf een verlies meegemaakt, dat ik niet zo zorgeloos meer kan zijn en zeker geen onnodige risico’s zal nemen. Nu ik leef zeker niet in angst, er is zoveel waar je wel van kan genieten dichterbij of veiliger. Onze eerste babymoon was in coronatijden in het Baskenland trouwens.

7 maanden geleden

Reactie op nasa

Voor mij persoonlijk zou het het risico niet waard zijn. Niet enkel zika, m ...
Allereerst sorry voor je verlies! ❤️‍🩹 En oef, in coronatijd moet het toch ook niet zo gemakkelijk zijn geweest allemaal denk ik. Ja klopt, in elk land zal er wel iets van risico zijn waar je alert voor moet zijn. Wij hebben nu die beslissing gemaakt omdat de gyne ons de keuze gaf en we in een all in hotel zitten, dus ook niet hierbuiten komen, wat het al "iets" veiliger maakt. De gyne zei ook dat we gewoon tijfdens de vlucht moeten opletten dat we regelmatig eens door het vliegtuig wandelen of eens rechtstaan. Het zal allemaal wel reuze meevallen ☺️ En Baskenland.. Daar heb ik nog nooit van gehoord 🙈 Waar is dat ergens?

7 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Allereerst sorry voor je verlies! ❤️‍🩹 En oef, in coronatijd moet het toch ...
Dankjewel. Baskenland is een regio in Noord-Spanje/Zuid-West Frankrijk. Bilbao, San Sebastián enz. Heel mooi ook ❤️ Maar het reizen is voor ons niet gedaan, soms gaan we met z’n 2 op citytrip en met onze peuter ook al veel gereisd waaronder naar Australië vorig jaar, dus dat kan zeker allemaal nog ❤️

7 maanden geleden

Reactie op nasa

Dankjewel. Baskenland is een regio in Noord-Spanje/Zuid-West Frankrijk. Bi ...
Oh wauw, klinkt heerlijk! 💋 En geef ik jullie volledig gelijk in. Australië staat ook op ons lijstje, blijkt echt een pareltje te zijn!