6 Reacties
5 maanden geleden
Ik had alleen voor de geboorte pakje een romper met lange mouwen eronder., daarna altijd kort.. ik vind het super irritant om met lange mouwen onder een shirt of trui te doen..
Maar dat is ieder voor zich..
Rompers kun je nooit genoeg van hebben, vooral voor de eerste maanden.
Zou niet te veel in maat 50 kopen.. gemiddelde baby is daar snel uit of krijgt het niet eens aan.. kan beter meteen met 56 beginnen.
Je krijgt later je zwangerschap alrijd nog groei echo's , en dan weet je snel of je hele kleine baby verwacht dan kun je altijd nog wat kleine spul halen. Of dat het gewoon gemiddeld is.
Verder gewoon wat setjes kleding. Broekjes, truien, shirtjes, lekkere boxpakje. Pyjammas.
Zelf heb ik een hekel aan broekjes met sokjes eraan vast 😅
Nog nooit gebruikt bij mijn Kids.
Koop vooral geen truien met een muts eraan. Dit is niet prettig voor een baby.
5 maanden geleden
Hey
Ik koop meer pyjama’s en
2-3 pakjes voor buiten voor de eerste 2 maanden
Ik vind dat die baby’s het niet makkelijk hebben in al die kleren.
Daarna begin ik al met shirts met lange mouwen en legging enzo nog geen jeans broek en al.
Ik bouw het eigenlijk beetje bij beetje op.
Meeste wat je nodig hebt zijn pyjama’s en body’s
Mijne zal een winter baby worden dus ik zie wel dat die buiten niet te koud heeft maar ben ook meestal met auto en heb een soort envelopje voor in de maxi cosi en wandelwagen dat warm genoeg is.
Ik doe niet graag te veel kleren aan bij mijn kleine baby😂 ze kunnen amper bewegen in al die kleren haha
5 maanden geleden
Ik koop bodys met lange mouwen (en die volledig open kunnen) enkele in 50-56 en dan broekjes er op of echte pyjama’s. Ik wil niet teveel kopen voor ik weet of dit kereltje groot is of niet, want die 50 past soms dan niet meer.
5 maanden geleden
Voor de eerste periode vooral body’s en pyamapakjes maar 50-56. Er zijn er met 2 rijtjes pitsers, zo kunnen ze voor 2 maten mee.. altijd handig voor als je grote baby krijgt. Sowieso lange mouwen lijkt mij want november is het koud en heb me laten vertellen dat lange mouwen altijd beste is voor kleine baby’tjes. Ik heb wel enkele 2-pieces gekocht en een jeansbroekje voor bij gelegenheid maar meerderheid van de dagen vermoed ik dat het kruippakjes zal zijn.
5 maanden geleden
Ik heb gisteren een workshop gedaan over “hoe slaapt een baby” en daar kwam dit schema in verband met temperaturen naar voor. Slaapzak wil wel zeggen geen dekens. Misschien handig dus deel het hier.
5 maanden geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Ik heb gisteren een workshop gedaan over “hoe slaapt een baby” en daar kwam ...
Ik hou mij ook aan deze schema, alleen geen dekens maar een slaapzak wanneer nodig, ken deze al sinds kind 1 eigenlijk en nu weet ik ongeveer van buiten😅