10 Reacties

4 maanden geleden

Kan nooit te vroeg denk ik hoor, ben nu 22 weken en alles wat ik koop gooi ik bij de gewone was als dit de juiste kleur is en zo komt het wel stilletjes allemaal gewassen

4 maanden geleden

Ik gebruik le chat baby gel. Ik weet ook zelf niet goed wanneer ermee te beginnen. Voorlopig wacht ik tot de 25 weken echo op 30 juli.

4 maanden geleden

Ik ga wassen als de kamer geschilderd en volledig af is. Nu heb ik alles ongewassen in de kast liggen, en na de werken in de babykamer kan de volledige kast ook nog een deep clean gebruiken ☺️

4 maanden geleden

Ik moet zien dat al Mijn andere was is gedaan zeker nu met zomer voor ik aan baby begin🤣 Ze liggen gewoon in mijn kast momenteel zelfs niet deftig opgevouwen. Ik denk dat ik pas begin als nesteldrang begint😆 ik heb totaal geen energie of goesting in wat dan ook nu

4 maanden geleden

Wij gaan dit weekend de kamer schilderen, mijn vriend is dan 2 weekjes thuis en dan gaat hij ook alles in elkaar steken. Bedje, commode & kledingkast en dan pas begin ik alles op het gemakje te wassen 😃.

4 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik moet zien dat al Mijn andere was is gedaan zeker nu met zomer voor ik aa ...
Zo herkenbaar! Die andere was blijft hier ook maar liggen..😅 Ga sowieso pas deftig voor de baby kunnen beginnen als ik niet meer moet werken. Nu gewoon altijd moe

4 maanden geleden

Reactie op Leju

Zo herkenbaar! Die andere was blijft hier ook maar liggen..😅 Ga sowieso pa ...
Awel moe en lui dat is mijn nummer 1 bezigheid nu😂

4 maanden geleden

Ben al begonnen op 18 weken met wassen en gebruik le chat. Of baking soda met druppeltjes lavendel.

4 maanden geleden

Ik was pas enkele dagen/weken voor mijn uitgerekende datum. Op gevoel ☺️ Wij gebruiken wasmiddel van Incia dat we kopen bij Hemnature. Geen ‘rommel’ erin in tegenstelling tot veel andere babyproductjes helaas..

4 maanden geleden

Ik ben langzaamaan beginnen wassen (matrashoes en beschermer bv). Wij wassen met ecover zero. Doen we eigenlijk onze eigen was ook mee. Heel veilig voor babytjes.