93 Reacties
4 maanden geleden
Hier voel ik hem sinds week 18 ook. Voel hem ook dagelijks verschillende keren (wanneer ik rust) maar telkens mijn partner zn hand op mn buik ligt, stopt hij met bewegen😲. Ik hoop dus wel stiekem dat hij ons zoontje ook snel eens mag voelen.
Ps: zaterdag 21weken.
4 maanden geleden
Reactie op kimberly18101993
Hier voel ik hem sinds week 18 ook. Voel hem ook dagelijks verschillende ke ...
Hier net hetzelfde!! Ik voel ons zoontje ook al van op 18 á 19 weken.
Ik ben nu 24 weken en de laatste 2 weken (denk ik) zeg ik iedere keer ‘ja, het is de moment. Hij is wakker. Nu ga je hem voelen’. Maar van zodra papa zijn hand op mijn buik legt, stopt hij!
Nochtans, ik heb dit weekend mijn buik zelfs ZIEN bewegen op de moment hij een schopje gaf! Dus hij beweegt goed!
4 maanden geleden
Reactie op kadesm
Hier net hetzelfde!! Ik voel ons zoontje ook al van op 18 á 19 weken.
Ik b ...
Echt he! Tis ongelooflijk... 🙈 Hier ook , hij zag de buik bewegen en ik zei : bollie kom snel. En weer freeze 😅
4 maanden geleden
Echt he! Tis ongelooflijk... 🙈 Hier ook , hij zag de buik bewegen en ik ze ...
Het is deze morgen gelukt! Ik was nog half in slaap, maar ik voelde dat de baby heel actief was, actiever dan anders. En ineens voelde ik ook dat mijn buik echt hard aan het bewegen was. Dus ik vraag heel stilletjes aan mijn vriend of hij wakker was. En toen hij ‘ja’ antwoordde heb ik snel gezegd ‘haast u!!!’ 🙈 hij draaide zich om, legde direct zijn hand op mijn buik en hij heeft 3 duidelijke schopjes gevoeld. Zijn reactie was ‘wow’ en dat 3 keer 😂
Hopelijk kan jouw partner ook snel de baby eens voelen!
4 maanden geleden
Reactie op kadesm
Het is deze morgen gelukt! Ik was nog half in slaap, maar ik voelde dat de ...
Oooh maar hoe leuk. 🙈 Ja, hier is het nog steeds zonder succes voorlopig🤣
3 maanden geleden
Tot 28 weken ongeveer is het wel normaal dat je baby niet heel erg hard voelt en niet heel vaak voelt, meestal is het tijdens rust periode dat je beweging merkt, baby is wel tegen de 30cm maar heeft niet heel hard kracht om echt hard te duwen en schotten, maar geen zorgen onze ribben gaan het nog hard voelen😂
3 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Tot 28 weken ongeveer is het wel normaal dat je baby niet heel erg hard voe ...
Hier kan hij toch al hevig te keer gaan hoor 🙈
3 maanden geleden
Hier ook amai 🤗 zelfs met de placenta vanvoor..
3 maanden geleden
Bij sommige is dat het geval😅 maar bij wie dat niet zo is zeker niets aan de hand bedoel ik omdat het normaal is tot 28 weken😅
3 maanden geleden
Ik ben nu 26+2 weken. Placenta vooraan (tussen buikwand en baby) Bij mij zit er een lijn in, in die zin dat er zo een 2dagen zijn met veel beweging waarbij de buikwand meebeweegt en daarna dagen dat ik weinig voel waardoor ik soms ook wat ongerust word.. nog iemand deze ervaring? Soms vraag ik me zelfs af of het wel de baby is of niet gewoon spiertrekjes. Echo’s wel altijd oké dus probeer me geen zorgen te maken omdat ik het ondertussen weet dat het zo gaat 😅
3 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ik ben nu 26+2 weken. Placenta vooraan (tussen buikwand en baby) Bij mij zi ...
Heb ik soms ook dagen waar ik hem minder bij voel. Maar gyne zei dat dat nu nog kan aangezien hij in sommige posities niet “voelbaar tegen de kant ligt” eens ze groter worden is dat gedaan.
3 maanden geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Heb ik soms ook dagen waar ik hem minder bij voel. Maar gyne zei dat dat nu ...
Ja het is soms verwarrend eh als ze zeggen van ja vanaf zoveel weken moet je je kindje elke dag voelen en als je het dan niet goed weet ofz.. ma bon positiviteit uitsturen ❤️