93 Reacties

5 maanden geleden

Hier iets meer dan 2 weken wachten tot echo Ik dacht dat ik net 20’weken zou zijn maar na het natellen blijkt dat ik tegen 21 weken zal zijn🤣

5 maanden geleden

Ik voel sinds 2 weken wat, maar sinds vorige week was ik echt zeker dat het ons kindje was. Ervoor twijfelde ik tussen baby of mijn darmen 😅🙈 ondertussen 20+4 weken

5 maanden geleden

Nog mensen met een placenta vooraan? Gyneacoloog zei dat ik het laat zou voelen hierdoor. Ik twijfelde afgelopen periode of het men darmen waren of de baby. Maar ben op weekend geweest (was ik drukker bezig dan normaal) nu voel ik weer weinig waarvan ik denk dat kan de baby zijn..

5 maanden geleden

Ik vraag dit na als ik weer echo heb, waar mijn placenta juist ligt

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Nog mensen met een placenta vooraan? Gyneacoloog zei dat ik het laat zou vo ...
Idem, nu 20w1d en sinds 2 dagen voel ik af en toe lichte schopjes. Vooral als je wat naar achteren ligt in de zetel of niet rechtzit op een stoel maar zo wat hangt. Net onder de navel.

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Nog mensen met een placenta vooraan? Gyneacoloog zei dat ik het laat zou vo ...
Bij mij! Ik voel ook bitter weinig behalve wat rommelen maar kunnen zeker ook mn darmen zijn. Alleszins nog geen duidelijke schopkes ofzo!

5 maanden geleden

Onze baby’s haasten zich niet haha Blijven lekker stil zitten daar😂

5 maanden geleden

Momenteel bijna 21 weken en ook nog geen duidelijke beweging gevoeld 🙈 lekker lui 😝 hopelijk gaat het stilaan beginnen want maakt me zo onzeker…

4 maanden geleden

Nu bijna 22 weken en denk dat ik eindelijk wat voel. Maar blijft eerder zo een ‘gerommel’ of een steekje. Niet dat typische plopje of vlindertje waar iedereen over spreekt…. 21weken echo was prima en hij was opnieuw zichtbaar aan het bewegen 🙂 Volgend gynae zou ik het tegen 24 weken wel duidelijk moeten voelen, ook met de vooraan liggende placenta

4 maanden geleden

Ik woensdag 19 weken en voel onze zoon echt al bijna dagelijks bewegen. Al geprobeerd van mijn partner ook te alten voelen en geeft wel aan "iets" te voelen op de momenten ik hem voel stampen

4 maanden geleden

Met 19 Weken denk ik ook wel iets te voelen maar het is heel zelden en maar 1 keer plots een plopje ofzo waardoor ik niet echt zeker ben. Vandaag en gisteren niks gevoeld ook, woensdag 20 weken hier

4 maanden geleden

Ik ben 20 weken en ik voel onze dochter zeer duidelijk bewegen! Eigenlijk voelde ik al vanaf 15-16weken dingen, maar dan was het voor mij nog niet duidelijk of het darmen waren of het kindje. Maar de laatste 2 weken overduidelijk ons kind! Mijn partner heeft haar ook al 2x kunnen voelen 🥰. Ik heb wel een gekantelde baarmoeder, misschien daarom dat ik ze zo vroeg kan voelen?

4 maanden geleden

Ik voel het vanaf 19 weken. Ondertussen 21 weken voorbij en voel haar dagelijks meerdere keren schopjes geven. Mijn man heeft haar dit weekend voor de eerste keer een schopje voelen geven.

4 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Momenteel 20+3 en nog niets gevoeld tot zover ik weet. Het mag wel eens ga ...
Ik ben ook 20w en drie dagen en voel niks of ben er me niet van bewust en soms maak ik me echt zorgen Ben op een leeftijd en geeft soms ongerustheid

4 maanden geleden

Reactie op ninakest

Momenteel bijna 21 weken en ook nog geen duidelijke beweging gevoeld 🙈 lek ...
Ondertussen voel ik ze al een weekje goed schoppen, heb ook een voorliggende placenta dus voelde haar op exact 21 weken voor het eerst 🥰 een echte ninja nu!

4 maanden geleden

Reactie op Elke41

Ik ben ook 20w en drie dagen en voel niks of ben er me niet van bewust en s ...
Nog geen zorgen, ik voelde het pas tussen 21-22 weken. Kan zelfs vanaf 24 weken pas echt duidelijk zijn, zeker bij eerste baby. Zolang alle echo’s goed zijn en er beweging te zien is geen reden tot paniek 🙂

4 maanden geleden

Nu 23 weken en voel ik hem heel duidelijk, rond 20 weken begon in wat te voelen maar was ik nog niet zeker of het wel de baby was.

4 maanden geleden

21 weken en voel niets🙉

4 maanden geleden

Bijna 25 weken en voel hem heel duidelijk. En is niet enkel voelen meer, maar zelfs al zien van buitenaf.

4 maanden geleden

Ik voel de baby al sinds 18 weken, maar is een zeer actieve baby 😅. Nu voel ik haar echt dagelijkse meerdere keren (morgen net 24w). M’n man heeft haar ook al vaak gevoeld.