93 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik ben nu 14w3d en voel de babies al van week 12 a 13
Pardon ik heb er naast getypt, ik ben 15w3d

5 maanden geleden

Ik 18w5 d en ik denk gisteren het voor het eerst bewust gevoeld te hebben. Beetje als een eenmalige zenuwtrekking en dan 5 min later nog eens. Maar blijft een beetje onduidelijk wat het nu juist is 😅

5 maanden geleden

Hier nog altijd niks😂 Zal blij zijn als het begint haha Geeft toch meer gerustheid

5 maanden geleden

Reactie op valerie294

Hier ook placenta vooraan en ben nu 18+4 momenteel buiten af een toe steken ...
Idem hier, en al 19+4 vandaag. Af en toe een steek in de onderbuik maar weet niet of dat het juiste gevoel is. Ik kijk er nu wel echt naar uit met maar vooraan liggende placenta zal het wellicht niet voor 20 weken zijn 😕

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Idem hier, en al 19+4 vandaag. Af en toe een steek in de onderbuik maar wee ...
Ik herken het ❤️ ook 19 weken en door darmproblemen (die ik al langer heb) denk ik altijd dat het mijn darmen zijn. Soms denk ik toch de baby. Maar als ik het dan niet voel of nog niet gevoeld heb (herkent) heb op een dag ben ik weer teleurgesteld 😅🍀

5 maanden geleden

Hoi, ik 18 weken, Heel actieve baby, ik merk nu al een verschil als ik mijn zwangzrschapsketting draag of niet, de baby houd er van om te schoppen, waar de voeten liggen soms ineens een harde duw. Ik was vorige week nog met vliegtuig op reis gegaan en de terug vlucht vond ik niet zo fijn aangezien ik steeds duwing had van de baby, zo wist ik wel wat ik moest voelen 😜

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik herken het ❤️ ook 19 weken en door darmproblemen (die ik al langer heb) ...
Hier juist hetzelfde 🙋🏻‍♀️ 18w, af en toe een steek in de onderbuik, maar twijfel altijd of dit mijn darmproblemen zijn. Mijn gynaecoloog had gezegd zal ongeveer rond de 20w zijn … dus afwachten ☺️

5 maanden geleden

Ik ben nu 17+6 en ik voel haar af en toe stampen. Echt een gek gevoel en zo fijn 🥰

5 maanden geleden

Ik ben morgen 18 weken en voel nog niks🤣🤣🤣 op echo is hij heel actief bezig Ik snap het niet goed haha maar ja hopen op komende week zeker🤣

5 maanden geleden

Reactie op Aschanti

Ik ben nu 17+6 en ik voel haar af en toe stampen. Echt een gek gevoel en zo ...
Hoop hem hier ook snel te voelen. Placenta ligt achteraan. Vandaag 16+3 . Voel wel af en toe wat kriebeltjes/vlinders savonds laat... zou mss een teken kunnen zijn 🙈

5 maanden geleden

Hier 20+4 en mijn mannetje is heel actief ik voelde het al met 16 weken ❤️

5 maanden geleden

Momenteel 20+3 en nog niets gevoeld tot zover ik weet. Het mag wel eens gaan gebeuren, ben mezelf er echt op aan het verheugen!

5 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Momenteel 20+3 en nog niets gevoeld tot zover ik weet. Het mag wel eens ga ...
Ik ook, kan niet wachten😩

5 maanden geleden

20 weken zwanger van een tweeling en voel al een 3 tal weken beweging 🥰

5 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Momenteel 20+3 en nog niets gevoeld tot zover ik weet. Het mag wel eens ga ...
Idem 20+1 vandaag en nog geen belletjes of plopjes gevoeld. Nu voel ik vooral spanning op de buik, af en toe een ‘steekje’ maar denk niet dat dat het juiste gevoel is. Nog even geduld zeker 😂

5 maanden geleden

Voelt iedereen baby al? Hier 18 weken en 4 dagen Nog altijd niks

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Voelt iedereen baby al? Hier 18 weken en 4 dagen Nog altijd niks
Ligt de placenta vooraan of achteraan? Dit kan een groot verschil maken. Hier ligt placenta achteraan en ben normaal mager en ik voel de baby sinds een paar dagen af en toe. Net zenuwtrekjes onder mn navel. Ben nu 17+1.

5 maanden geleden

Ik heb geen idee waar placenta ligt eigenlijk,

5 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ik heb geen idee waar placenta ligt eigenlijk,
Hier had de gynaecoloog het gezegd. Vandaar ik het weet. 🙂

5 maanden geleden

20+6 vandaag en nog steeds niets bijzonder, maar met placenta vooraan kan het langer duren. Heb woendag terug echo dus wel spannend weer of alles OK is