93 Reacties

5 maanden geleden

Een kleine 2 weken geleden voor het eerst wat gevoeld en heb ik nu dagelijks, echt mini kriebeltjes. Nu ben ik 17w4d

5 maanden geleden

Ik voel nog helemaal niets 😊 17 +2 weken vandaag

5 maanden geleden

Ik heb voor het eerst iets gevoeld op 16w 😊

5 maanden geleden

Reactie op LsVs

Ik voel nog helemaal niets 😊 17 +2 weken vandaag
Idem hier 16w+6 en voel nog niets

5 maanden geleden

Ik ben 15 weken maar alleen erg ongeduldig 🤣 einde van zwangerschap zal ik anders praten maar nu wil haha ik ben gewoon meer gerust als ik die voel😀

5 maanden geleden

17w+2, 4e kind en ik voel ook nog niets. Het is nochtans een zeer beweeglijke baby volgens de gyn.

5 maanden geleden

Reactie op MaaikeEzzi

17w+2, 4e kind en ik voel ook nog niets. Het is nochtans een zeer beweeglij ...
Hier ook echo van 12 weken en geen seconde stilgelegen 😂 Ook ne grote blijkbaar want 12 weken zou die ongeveer 5cm moeten zijn en die was al tegen de 7. Ook niet mijn eerste of zelfs 2de kind😂 spanneeend allemaal haha

5 maanden geleden

Ik ben net terug van de gynaecoloog, als placenta vooraan ligt en het eerste kind is (bij mij allebei het geval) zal het wellicht pas vanaf 20 weken te voelen zijn. Het kleine manneke bewoog genoeg nochtans 😅

5 maanden geleden

16 w & 3 dagen sinds paar dagen af en toe kleine belletjes die precies ploffen in mijn onder buik

5 maanden geleden

Ik voel haar al een een week of 2 heel duidelijk, ben 17w4 dagen 😊

5 maanden geleden

Reactie op mylittlewish2022

Ik voel haar al een een week of 2 heel duidelijk, ben 17w4 dagen 😊
Wat leuk😍

5 maanden geleden

Hier 16w. Vandaag op babydate geweest en onze jongen duidelijk zien schoppen en draaien maar niks van gevoeld. De kleinen ligt blijkbaar naar achter tegen de rug

5 maanden geleden

Reactie op dvv96

Hier 16w. Vandaag op babydate geweest en onze jongen duidelijk zien schoppe ...
😍

5 maanden geleden

15 weken, sinds een week voel ik wat gerommel maar ik zit nog in de fase dat ik twijfel of de baby of mijn darmen zijn 😂 deze ochtend was ze wel vrij duidelijk heel actief bezig 🥰

5 maanden geleden

Reactie op nasa

15 weken, sinds een week voel ik wat gerommel maar ik zit nog in de fase da ...
Kan niet wachten haha

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ik ben net terug van de gynaecoloog, als placenta vooraan ligt en het eerst ...
Mijn placenta ligt ook vooraan, dus zal ook nog even geduld moeten hebben. 😊 maar ben een redelijk ongeduldig persoon 🤣 Ben nu 16w en 5 dagen

5 maanden geleden

16+1 en nog geen gevoel. Mijn buik is wel enorm gegroeid deze week

5 maanden geleden

Reactie op E1745

Mijn placenta ligt ook vooraan, dus zal ook nog even geduld moeten hebben. ...
Hier ook placenta vooraan. Zou er idd voor kunnen zorgen dat je de baby later voelt. Ik weet soms niet of het een plopje van de baby is of van mijn darmen 😅

5 maanden geleden

Dinsdag 2 schopjes gevoelt op 15 weken. Nu voel ik hij/zij dagelijks 1 of 2 keer enkel savonds (voorlopig 😉) 🙏🥰

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Ik ben net terug van de gynaecoloog, als placenta vooraan ligt en het eerst ...
Hetzelfde hier.. we zullen dus nog eventjes geduld moeten hebben ☺️