34 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hoe gaat het met jullie? 🍀🍀
Heb intussen wel de baby al voelen bewegen maar ze wilde me tog nog even houden ter observatie wand ze weten nog niet waar hebt vandaan komt omdat de hartslag van de baby ook vrij laag is de ze zijn nu van alles aan het uitzoeken bloed getrokken echo gehad en lig nu nog aan de monitor
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Ooh goed dat je dan toch daar bent en ze door zoeken naar de reden! Wij dui ...
Ja gelukkig zijn we hier nu en heb ook tegen de dokter gezegt ik ga niet eerder weg voor dat ik weet wat er aan de hand is waarop de dokter ook zei van dat ze zelf ook wilde weten wat het nou kan zijn
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Al eens geprobeerd instrumentale muziek op je gsm op te zetten en dan op je ...
Leuke tip. Net opgezet en ons meisje reageert er duidelijk op
2 maanden geleden
Reactie op rosita36
Heb intussen wel de baby al voelen bewegen maar ze wilde me tog nog even h ...
Ben blij dat je toch bent gegaan, weten jullie al meer? Hopelijk alles goed
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Ben blij dat je toch bent gegaan, weten jullie al meer? Hopelijk alles goed ...
Ben sins half uurtje 3 kwartier thuis bloedtesten waren goed enkel de hartslag van de baby was laag maar dat is gelukkig nu weer normaal ze konden niet vinden waar het ju vandaag kwam de dokter zei me wel het kan te maken hebben dat je heel druk bent geweest of stress wand alles is in principe zoals het moet zijn geen afwijkingen aan placenta of iets dus ben super blij met het nieuws de dokter zij me wel dat ik het rustig aan moet doen maar ja dat gaat wat moeilijk als je nog andere kindjes hebt lopen maar voor nu is alles oke met de baby en met mij ook
2 maanden geleden
Reactie op rosita36
Ben sins half uurtje 3 kwartier thuis bloedtesten waren goed enkel de harts ...
Wat goed! Ben super blij voor jullie dat alles goed gaat nu, twijfel nooit en ga direct langs moest je gevoel
Hebben dat er iets niet klopt, is beste wat je kan doen.
Met nog kids thuis is het niet altijd makkelijk natuurlijk, zorg goed voor je❤️
2 maanden geleden
Reactie op rosita36
Gelukkig heb ik een super lieve man die veel dingen uit handen neemt voor m ...
En nesteldrang helpt ook niet echt😅
Nog eventjes
We zijn er bijna🥰
2 maanden geleden
hoi hoi als je je zorgen maakt kan je altijd even op je linkerzij gaan liggen en dan moet je toch een 10 of meer bewegingen gevoeld hebben in tijdsspanne van 2u