34 Reacties

vor 2 Monaten

Als je u zorgen maakt, even naar materniteit bellen en dan mag je op controle. ☺️ Heb ik ook al gedaan. Zij gaven zelf aan ‘liever tevaak dan teweinig bellen’.

vor 2 Monaten

Ik heb nu vandaag heel toevallig hetzelfde... Ik wacht nog even af, want mijn vriend heeft ze wel kunnen horen daarnet, maar ik alleszins niet kunnen voelen...

vor 2 Monaten

Reactie op julie1998

Als je u zorgen maakt, even naar materniteit bellen en dan mag je op contro ...
Klopt! Bij zorgen of twijfels best gewoon direct materniteit contacteren

vor 2 Monaten

Als je je zorgen maakt verloskundige bellen … of laten nachecken aan de monitor

vor 2 Monaten

Als je je zorgen maakt zou ik niet twijfelen en gewoon eens langs het ziekenhuis gaan om even aan de monitor te gaan liggen. Dan weet je zeker of alles ok is met je kleine spruit

vor 2 Monaten

Pak wat zoetig of een koude drank en kijk hoe ie daarop reageert. Zo niet maar even naar het ziekenhuis bellen en het aangeven en vragen als je eventueel kan langslopen.

vor 2 Monaten

Niet twijfelen, gewoon naar de vroedvrouwen bellen in het ziekenhuis zodat je aan de monitor kan gaan liggen, je bent daar nooit teveel. Het kan natuurlijk perfect niets zijn, maar de twijfel is het niet waard. Voor zo'n dingen hebben we terugbetaalde gezondheidzorg!

vor 2 Monaten

Reactie op Sam_24

Pak wat zoetig of een koude drank en kijk hoe ie daarop reageert. Zo niet m ...
Dat had ik al geprobeerd maar geen reactie

vor 2 Monaten

Hoi! Misschien om jezelf gerust te stellen toch eens langsgaan in het ziekenhuis! Zo moet je geen hele dag ongerust zijn

vor 2 Monaten

Best op je linkerzijde gaan liggen en een blikje cola drinken. Als je dan na een halfuurtje niks voelt inderdaad best even naar het ziekenhuis. Dat heeft mijn vroedvrouw geadviseerd 😊

vor 2 Monaten

Reactie op Molly1234

Niet twijfelen, gewoon naar de vroedvrouwen bellen in het ziekenhuis zodat ...
Mijn man zegt ook dat ik liever te vaak kan bellen dan helemaal niet

vor 2 Monaten

Reactie op cver

Best op je linkerzijde gaan liggen en een blikje cola drinken. Als je dan n ...
Ik lig nu ook op me linkerzijde om te zien of hij reageert zo niet ga ik tog even bellen

vor 2 Monaten

Ik lig net een dikke 5 minuten op mijn linkerzij en ik voel ze weer allebei ✨ ik weet niet of het bij jou al gewerkt heeft??

vor 2 Monaten

Reactie op YanaDS

Ik lig net een dikke 5 minuten op mijn linkerzij en ik voel ze weer allebei ...
Bij mij nog niks gevoelt dus ik wacht nog even af als ik zo nog niks voel ga ik bellen

vor 2 Monaten

Al eens geprobeerd instrumentale muziek op je gsm op te zetten en dan op je buik te leggen? Hier krijg ik daar veel reactie op. Vooral op “the river flows in you” en op “7 years instrumentaal”. Succes 🍀 anders zeker bellen eh! Vorig weekend ook gedaan omdat ik veel vocht verloor.

vor 2 Monaten

Gewoon naar het ziekenhuis rijden! Niet nadenken niet twijfelen gewoon doen Zelfs bij minste twijfel

vor 2 Monaten

Reactie op Petmat Malueva

Gewoon naar het ziekenhuis rijden! Niet nadenken niet twijfelen gewoon doe ...
Ik heb gebeld in mag langs komen wacht alleen nog op mijn man die is van zijn werk terug naar huis gekomen als hij er is gaan we gelijk naar het ziekenhuis wand heb nu van alles geprobeerd maar ik voel hem nog steeds niet

vor 2 Monaten

Drink iets zoet met bruis en ga even op je linkerzij liggen. Na een half uurtje zou je iets moeten voelen. En anders inderdaad langsgaan

vor 2 Monaten

Reactie op rosita36

Ik heb gebeld in mag langs komen wacht alleen nog op mijn man die is van zi ...
Je kan nooit te veel gaan Liever 1 keer te veel dan te weinig Nooit twijfelen, als je voelt er klopt iets niet gewoon gaan zelfs zonder bellen, ze gaan nooit zeggen waarom je er bent en gaan altijd controleren.

vor 2 Monaten

Reactie op rosita36

Dat had ik al geprobeerd maar geen reactie
Dan maar naar materniteit bellen, zou er niet mee wachten.