17 Reacties

3 maanden geleden

H&m Next (Zalando)

3 maanden geleden

H&M Bel&Bo JBC Hema Name It Next Noppies La Redoute Zeeman

3 maanden geleden

Petit Bateau Hey.lucie Tribu Hejlinki Mini Rodini Bobo Choses Next Zijn merkjes waar ik al besteld heb 😊 Hema vind ik ook top trouwens! Voor merkkleertjes kan je ook eens piepen op de site van Het Land Van Ooit 😊

3 maanden geleden

Feetje, jbc, zeeman, tommy hilfiger

3 maanden geleden

Gray Label Vega basics Mori Joha Zoen voor Gust (to the moon) Buho Nixnut Organic Zoo Bonnie and the gang Petit Bateau Babyclic Engel Hejlenki Zijn wel geen goedkope merken maar veel via Vinted gevonden aan hele kleine prijsjes.

3 maanden geleden

Tot nu alles 2de hands, vinted, rommelmarkt, van mijn neefje Ik vind ook niet veel moois eigenlijk Voor meisjes heb je idd veel keuze😅

3 maanden geleden

H&M en next hebben veel moois. Ik hou inderdaad mijn hart al vast voor de kleuter leeftijd, enkel dinosaurussen of auto’s in felle kleuren precies voor jongens😂😂

3 maanden geleden

Wij zijn vorig weekend naar de auchan geweest en daarnaast lag een orchestra. Vonden we nog veel mooie kleren en de afdeling voor jongens was even groot als die van de meisjes 🤩 geen idee of ze die winkel in België hebben

3 maanden geleden

Reactie op liselotc

Wij zijn vorig weekend naar de auchan geweest en daarnaast lag een orchestr ...
In zaventem is er een orchestra Ik heb alvast een lidkaart aangekocht voor later, alleen die kleine maten wil ik niet allemaal nieuw kopen omdat je ze zo weinig draagt en zelfs 2de hands zijn ze nog bijna nieuw

3 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Tot nu alles 2de hands, vinted, rommelmarkt, van mijn neefje Ik vind ook ni ...
Ik koop ook bijna alles op vinted! Toch zeker die kleine maatjes de eerste 4-6 maand… Maar handig om wat leuke merkjes te kennen die ik dan kan intypen 😅

3 maanden geleden

Reactie op julie1998

Ik koop ook bijna alles op vinted! Toch zeker die kleine maatjes de eerste ...
Zeker! Ik vind van next momenteel erg mooi🤣 C&a soms ook en zal vaak in orchestra shoppen Maar idd die kleine dingen das echt zonde van geld om alles nieuw te kopen😅

3 maanden geleden

Petit bateau H&M Noukies Boss OVS Minoti Okaidi Kiabi & co

3 maanden geleden

Shein Jbc C&a H&m Next Okaidi Kiabi Zeeman

3 maanden geleden

Een tripje naar Nederland kan ook echt eens fijn zijn om daar dan Prenatal en babypark te doen! Eerder aan de franse kant heb je dan weer kiabi die ook echt leuke dingen hebben aan spotprijsjes! (Alle kleding die ik heb komen ofwel van jouw genoemde plekken of die drie (+jbc))

3 maanden geleden

Reactie op meganneke

Een tripje naar Nederland kan ook echt eens fijn zijn om daar dan Prenatal ...
Kiabi kan je ook online bestellen :) lekker handig! Wel een dag of 5 wachten op je pakje maar steeds correct!

3 maanden geleden

Lil atelier Prenatal Bess Noppies Hema Okaidi Noukies Name it Petit bateau Feetje

3 maanden geleden

Reactie op meganneke

Een tripje naar Nederland kan ook echt eens fijn zijn om daar dan Prenatal ...
Kiabi ook fysieke winkel in Brussel 🥰