3 Reacties

één maand geleden

Hang af van de kindje. Mij eerste was snel aan het groeien, eerste maanden. Nu met tweede ben uitgerekend 18 november. Maat 62 koop ik meer basic stukjes. Bodys, broekjes, pinamas,en dan later zal ik zien wat moet ik nog bijkopen. Ik koop niet zo veel op voorraad.

één maand geleden

Reken erop dat na 1,5 maand die al 62 zal dragen als die bij geboorte 52-54cm zal zijn. Baby’s groeien niet alleen in lengte maar worden ook voller waardoor maatje 54 niet lekker zal zitten als die 2 maand is. Heb paar kinderen en er was geen uitzondering Zelfs mijn kindjes dat 47 en 49cm waren bij geboorte droegen 62 na ongeveer 1,5 maand. Andere nog eerder die waren bij geboorte 52-54cm Ik heb een pakje in de 50 voor buiten en dan nog altijd dikke pakje van 62 omdat het dan nog altijd december januari zal zijn. Voor april zal het zeker niet warm worden en april is pas na 5-6 maand😉

één maand geleden

Ik heb in 62 ook bodys met lange mouwen genomen omdat het dan toch nog januari/februari is en het dan vermoedelijk nog niet zo warm zal zijn. Voor de rest in 62 gewoon broekjes en truitjes genomen, niet echt t-shirts ofzo tenzij iets dikkere t-shirt met lange mouwen.