7 Reacties

6 dagen geleden

Niet mijn kleintje van november, als houden ze dat ook wel extra in het oog.. ik heb nog een ouder zoontje en die moest een nachtje onder de lamp.. ziet er zieliger uit dan het is! Elk kindje is anders natuurlijk maar mijn zoontje maakte er helemaal niks uit en leek wel onder de zonnebank te liggen en heeft vooral geslapen. Werd alleen maar wakker om te drinken! Komt helemaal goed!

6 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 11 dagen oud en moest ook onder de lamp

6 dagen geleden

Mijn zoontje zag er ook geel uit, nu alleen aan zijn hoofd, ondertussen 10 daagjes maar moest niet onder het lampje

5 dagen geleden

Bij ons ziet hij ook geel (4 dagen oud). Bloed getrokken om waarden te checken maar zat onder de waarden dus moest niet onder de lamp

5 dagen geleden

Onze dochter is ook onder de lamp gemoeten voor 24u. Als we thuis waren moest ze nog aan de raam liggen.

4 dagen geleden

Hier is ze 24u onder de lamp gemoeten. Bloedwaardes waren beter maar ze zag nog steeds geel.

4 dagen geleden

Ons zoontje ziet ook erg geel sinds de geboorte (dinsdag). Waarde in bloed net laag genoeg om toch naar huis te mogen, maar moet veel voor het raam liggen & vroedvrouw komt dagelijks controleren.