7 Reacties
8 maanden geleden
Hier hetzelfde gevoel… ben 5w6d nu en heb 18/3 eerste echo… ik heb al eens gebeld naar de consulenten van ons IVF traject en die stellen wel gerust.. maar het is echt afwachten…. Zij zeiden dat zolang je geen bloedverlies hebt of felle onderbuikpijn, ze zich niet echt zorgen maakt…. Daar houd ik me aan vast… succes!🍀
8 maanden geleden
Ik heb ook veel schrik. Ik ben pas 4w 5d. En heb vandaag voor een tweede keer mijn bloed laten controleren. Hcg was goed gestegen, maar progesteron gedaald. Dus het gevoel is daardoor terug dubbel. Ik hou mij ook vast aan zolang er geen bloedverlies is of hevige pijn, is alles oké. Ik zou mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog pas 15 april hebben 😱 maar ik ga toch proberen of ik niet vroeger kan gaan
8 maanden geleden
Ik snap je volledig! Ik ben ook angstig dat ik iets verkeerd doe of eet. Ik ga ook blij zijn als 21/3 de eerste echo is , zodat ik weet dat het oké is. De eerste periode nu duurt me gewoon wat lang😅
Ik probeer mezelf gerust te stellen door inderdaad zolang er geen bloed is het allemaal wel goed zit. Ik was vooral in begin in paniek toen ik de eerste krampen had , maar dit was blijkbaar normaal. Dokter heeft dit ook bevestigd, is je lichaam die stilaan al plaats maakt. Maar omdat ik nooit echt menstruatie pijnen had de laatste jaren was ik dit niet echt verwachtende. Ik praat er dan wel over met mijn schoonzussen ( zijn ook verpleegkundige) dus helpt wel qua geruststelling ☺️
8 maanden geleden
Ja enorm. Heb zelf ook nog best wel wat afscheiding en elke keer het “nat” voelt heb ik schrik dat het een bloeding is. Of als ik wat krampen heb, denk ik “oei?”.