5 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel in de klas gezeten met iemand die dat zelf had. Hij ging/gaat er geweldig mee door het leven, op een erg positieve manier… ik wilde dit verhaal toch ook even delen met jullie 🍀

4 maanden geleden

Hey, hier geen ervaring met dit maar ik wens uit heel mijn hart alvast veel succes voor jullie kleine spruit in het leven en ik denk dat u als ouder sterk gaan moeten zijn om die kleine persoon een sterke zelfzeker karakter te geven zodat die zich niks aantrekt van andere mensen en gelukkig door het leven zal gaan, veel succes daarmee❤️❤️ zeker niet laten voelen dat er iets scheelt met hem en dat hij anders is dan andere, is ook niet zo! Mensen kunnen tijdens hun leven zoveel meemaken, hand voet verliezen en dat wil helemaal niet zeggen dat ze minder zijn dan anderen, die mensen zijn meestal veel sterker dan andere! Ik wens voor jullie en jullie kleine spruit een hele mooie leven toe❤️

4 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt met haar dochtertje, zij is nu bijna 1 jaar en doet het heel goed 🥰. Zij kan eigenlijk alles met haar armpje (rollen, opduwen, kruipen,…). En met het handje dat ze heeft grijpt ze alles vast en eet ze enz. De ouders hebben zich al eens geïnformeerd over protheses maar daar is het nu wat vroeg voor, maar ze zou dat dan al vanaf jonge leeftijd kunnen leren gebruiken. Haar ouders gaan er ook zo mooi mee om, ze willen haar zelfvertrouwen geven en laten haar alles ontdekken en zijn er heel open over. Het was natuurlijk aanvankelijk een zware dobber om te verwerken maar nu zijn ze echt heel gelukkig alle drie 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel in de klas gezeten met iemand die ...
Bedankt voor je reactie ❤️

4 maanden geleden

Reactie op nasa

Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt met haar dochtertje, zij is ...
Bedankt voor je reactie en wat leuk om te lezen hoe positief ze ermee omgaan ❤️ ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd, ik weet niet of je ons evt in contact zou kunnen brengen (als zij dat willen uiteraard) via fb ofzo, dan zou ik ze nog wat dingen kunnen vragen ❤️ nogmaals bedankt voor je reactie alvast.