18 Reacties

6 maanden geleden

De vroedvrouw vandaag zei tegen mij: 10 werkdagen wachten

6 maanden geleden

Ik heb maandag ook mijn bloedafname gehad en dinsdag kreeg ik een bevestiging van het UZ Leuven dat ze het ontvangen hebben. De persoon wat mijn bloedafname heeft gedaan zei op goed geluk krijgen wij de uitslag morgen en anders maandag😊 alleszins, nu al mega veel stress !!

6 maanden geleden

Ik deed ook mijn afname via olv aalst. Bloedstaal was op een vrijdag in Leuven en de vrijdag nadien kreeg ik de uitslag. Bij mn vorige zwangerschap ook exact die termijn. Dus als het bij jou hetzelfde is, ontvang je volgende week donderdag je uitslag.. Vind het wel lang eer uw staal daar was, dat was bij mij altijd dag na afname al, maar misschien door die feestdag er tussen dat je er nu pas bevestiging van hebt🤷🏼‍♀️

6 maanden geleden

Wij hebben 8 kalenderdagen moeten wachten. Werd ook naar Leuven gestuurd. Vandaag de resultaten ontvangen.

6 maanden geleden

Reactie op A16

Ik deed ook mijn afname via olv aalst. Bloedstaal was op een vrijdag in Leu ...
Zou het mogelijk zijn dat hij al dinsdag aankwam in leuven en ze pas vandaag hebben geregistreerd dan?🙈 kijk enorm uit naar het resultaat…

6 maanden geleden

Reactie op ninakest

Zou het mogelijk zijn dat hij al dinsdag aankwam in leuven en ze pas vandaa ...
Geen idee, ik wil je geen valse hoop geven🫣 ik zou in mn hoofd houden dat het donderdag hoogstwaarschijnlijk zal zijn dat je de resultaten krijgt🤞 Voor wanneer ben jij uitgerekend?

6 maanden geleden

Reactie op A16

Geen idee, ik wil je geen valse hoop geven🫣 ik zou in mn hoofd houden dat ...
07/11/2023!

6 maanden geleden

Reactie op ninakest

07/11/2023!
Oh exact een week na mij, we kunnen er nog samen liggen😄🤭

6 maanden geleden

Reactie op ninakest

07/11/2023!
Idem!

6 maanden geleden

Minstens een week zeiden ze mij vandaag ☺️

6 maanden geleden

Reactie op ninakest

07/11/2023!
🙋‍♀️ 8/11/2024

6 maanden geleden

Reactie op A16

Ik deed ook mijn afname via olv aalst. Bloedstaal was op een vrijdag in Leu ...
Kreeg je de uitslag van de test en het geslacht in twee aparte documenten? Wij willen het zelf nog niet weten, dus wil weten als ik het document mag openen eens het binnenkomt 🙈

6 maanden geleden

Reactie op ninakest

Kreeg je de uitslag van de test en het geslacht in twee aparte documenten? ...
Ja, zijn 2 aparte documenten die je zal krijgen waar duidelijk staat welke het geslacht bevat en welke de uitslag van de test☺️

6 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

🙋‍♀️ 8/11/2024
Hier ook 8/11 😃

6 maanden geleden

Wij hebben de nipt test vorige week woensdag gehad, donderdag bevestiging van uz Leuven gekregen. We zitten wel nog te wachten op het resultaat :).

6 maanden geleden

Maandag 22/4 afname NIPT gehad, dinsdag 23/4 binnen bij UZ Leuven. Vandaag 3/5 de resultaten binnen. Beetje geduld hebben dus 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Wij hebben de nipt test vorige week woensdag gehad, donderdag bevestiging v ...
Wij hebben uiteindelijk gisteren nog de resultaten gekregen 😃