12 Reacties

茅茅n maand geleden

Check 馃檭 en dan maar hopen dat ze op de uitgerekende datum komt 馃槄

茅茅n maand geleden

Ohjaaaa 馃檲 momenteel 36 weken en ik wil hem zo graag in mijn armen hebben 馃グ

茅茅n maand geleden

Hier 35+2 En idd gaat traag馃ぃ Ben al 2 keer stukje prop verloren en heb al wel harde buiken enzo Maar niks dat op bevalling wijst. Na 37 weken duurt het nog langer omdat je dan eigenlijk al mag bevallen馃槀

茅茅n maand geleden

Hier net vandaag 37 weken 馃き. Onze gynaecologe had bij de 36 weken echo gezegd dat ons meisje waarschijnlijk vroeger ging komen dus ik wacht vol spanning af 馃槄馃き.

茅茅n maand geleden

Jaaa hier ook! 馃槉 Al zijn het gemengde gevoelens want ik wil hem heel graag in mn armen houden maar ik ga die bewegingen en mijn buik toch ook missen..

茅茅n maand geleden

Zondag 38 weken, en de baby mag echt gaan komen nu 馃ス

茅茅n maand geleden

Hier 38 weken zo klaar om ons kleine prinsje te ontmoeten maar zal ook van de andere kant het bewegen in me buik missen het is wel al stilletje aan aan het rommelen dus we gaan zien waneer hij wilt komen

茅茅n maand geleden

Gelukkig ben ik niet de enige.馃榿 Laatste maanden gaat zo traag. 馃サ

茅茅n maand geleden

Reactie op Stefanie1234

Jaaa hier ook! 馃槉 Al zijn het gemengde gevoelens want ik wil hem heel graag ...
Hier dezelfde gemengde gevoelens... enerzijds het verlangen om ons kindje te ontmoeten, anderzijds het gaan missen van zijn bewegingen in mijn buik

茅茅n maand geleden

Hier echt het omgekeerde. Nog lang niet beu en nog veel te doen 馃槄 hopen dat ze nog enkele weekjes wil blijven zitten. 36+2 nu

茅茅n maand geleden

Hier ook dubbel, zoooo benieuwd naar alles, hoe hij er gaat uitzien, hoe we als mama gaan zijn馃グ gewoon terug kunnen buigen en bukken馃お maar ook enorm het gevoel van zwanger zijn te missen en de bewegingen in je buik , zooo zalig 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Marthe1991

Hier echt het omgekeerde. Nog lang niet beu en nog veel te doen 馃槄 hopen da ...
Haha hier helemaal hetzelfde! Elke dag extra is weer iets meer klaar of afgewerkt 馃槄 morgen 38 weken 馃槆