4 Reacties
8 maanden geleden
Normaal gezien kan bruine afscheiding geen kwaad. Kan nog van de innesteling zijn. Pas als het helder rood en veel bloed is, zou ik me zorgen maken. Groetjes
8 maanden geleden
Hi, ik ben 5w vandaag en heb hetzelfde voor ik ben ook wel wat ongerust maar als je het internet moet geloven zeggen ze dat dit kan voorkomen rond de 5/6w..
8 maanden geleden
Ik had rond dat termijn ook bruine afscheiding, wel niet veel en bleef bij bruin. Op 8 weken nogmaals gehad en nu 19 weken zwanger. Het kan zeker normaal zijn maar als je je zorgen maakt kan je even langs de dokter voor te zien hoe het zit met je hcg ( is die mooi gestegen of niet) dat deed ik toch toen ik bruinverlies had bij 5 weken
8 maanden geleden
Ik heb dit ook ben nu 6/7 weken ver, gisteren naar spoed gegaan en daar hebben ze echo genomen en zag alles er goed uit. Ik zag zag zelf al een kloppend hartje. Het bruinverlies is gestopt sinds gisteren middag/ avond. Ik had ook lichte krampen dus dacht echt dat het voorbij was.
Ik heb nu utrogestan gekregen om extra progesteron aan te maken voor mijn baarmoederslijmvlies .. 25/3 is de eerste afspraak bij gynaecoloog. 🍀🤞🏼