8 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb er eentje van Artipoppe besteld, die zouden kwalitatief heel goed zijn, ook ergonomisch. Ik heb hier ook nog een code van om 50 euro korting te krijgen.

4 maanden geleden

Ik heb al jaren eentje van ergobaby Je kan die zei,voor achter gebruiken en met een aparte stuk ook voor newborn babytjes Steun voor rug is perfect. Nu heb ik ook een draagdoek,vind ik thuis toch iets makkelijker dan een Draagzak.

4 maanden geleden

Reactie op s1994e

Ik heb er eentje van Artipoppe besteld, die zouden kwalitatief heel goed zi ...
Oh ik zou die ook graag bestellen, maar vind ze wel wat duur 🤭. Maar ze zijn ook zo mooi

4 maanden geleden

Reactie op Rani195643443131

Oh ik zou die ook graag bestellen, maar vind ze wel wat duur 🤭. Maar ze zi ...
Snap ik! Ik heb ook lang getwijfeld, maar je krijgt uiteindelijk maar 1 of 2x misschien een kindje, wil er dan ook wel alles aan geven! Ik ben er enorm tevreden mee :-)!

4 maanden geleden

Bij ons eerste kindje was ik gek op onze draagdoek (Babylonia) en mijn vriend op de draagzak (Tula Free To Grow). Ik kijk er al naar uit om deze kleine spruit terug in de draagdoek te dragen 🥰

4 maanden geleden

Hier veel goeds gehoord over ergobaby en heb dan ook eentje tweedehands in huis gehaald. Is de eerste baby dus nog geen ervaring. Vraag me ook nog steeds af wat het best is een draagzak of een draagdoek..

4 maanden geleden

Ik heb een koala baby Care 🐨 voor de eerste maanden. Stevig, zacht en bovendien budgetvriendelijk