7 Reacties

3 maanden geleden

Deze van Luvion is echt degelijk qua prijs, zeer goeie batterij en heeft geen wifi nodig waardoor je hem ook makkelijk op reis kan gebruiken of op andere plaatsen waar het bereik niet altijd zo betrouwbaar is. (Als je bijvoorbeeld 's avonds nog in de tuin zit met vrienden ofzo en baby ligt in bedje). Heeft niet enorm veel functies maar wel een camera en geluid langs twee richtingen, en de temperatuur. Het is volgens mij dankzij de beperkte opties ook dat zijn batterij zo sterk is.

3 maanden geleden

Q connection-signal erg tevreden over.. Heb nu al verschillende gehad. En deze is mijn beste.. lekker groot, duidelijk beeld, van afstand te bedienen, en alles wat erop moet zitten zit erop..

3 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Deze van Luvion is echt degelijk qua prijs, zeer goeie batterij en heeft ge ...
Hier ook een Luvion aangekocht 🙂

3 maanden geleden

Heb ook nog een alecto. Opzich ook prima, kleiner beeld.. goedkoper in de aanschaf.. . Alleen niet op afstand te bedienen/ draaien. ( mijn zoontje is gehecht geraakt aan het muziekje wat erop zit, dus moet hij blijven haha) Ik heb ook nog een luvion Essential Plus gehad.. ook heel tevreden mee.. helaas ging deze stuk, hij overleefde de val van de trap niet. 🫢🫠

3 maanden geleden

Deze van Philips Avent hebben wij voor onze dochter. Het scherm gebruiken we niet veel, omdat we alles via de app kunnen besturen. Daarom kochten we voor onze 2de dochter enkel de camera & kunnen de beide beelden in onze app makkelijk zien. Het is zeker niet de goedkoopste, maar we gebruiken hem heel veel, dus zijn geld echt al waard. Goede beeld- en geluidkwaliteit, temperatuur zien (handig voor slaapkledij), kan meerdere liedjes afspelen (met timer), foto's/video's maken, geluid opnemen, lichtje opzetten..

3 maanden geleden

Reactie op Molly1234

Deze van Luvion is echt degelijk qua prijs, zeer goeie batterij en heeft ge ...
Thanks voor de tip, deze heb ik gisteren besteld om eens te testen ☺️

3 maanden geleden

Als je meerdere verdiepingen hebt in je huis en bv een internet versterker hebt staan door bv beton (nieuwe huizen) dan werkt de Bluetooth niet zo goed; ons hebben ze aangeraden om dan eentje op de wifi te nemen. Die van Philips zijn belachelijk duur- wij gaan voor beaba.