20 Reacties

4 maanden geleden

Luieraanbieding.nl kun je precies zien waar leuke aanbiedingen zijn. Ik koop meestal maandboxen. Zou niet super veel van maat 1 doen, 1.maandbox is bijv al voldoende. Ze zitten veel langer in maat 2.. En ligt ook nog heel aan welke merk pamper je doet. + je kindje kan ook nog gevoelig zijn voor bepaalde merken. Net als vochtige doekjes.

4 maanden geleden

Vind dit ook een moeilijke. Zeker omdat het hier het geval is dat zowel mijn partner als ik een gevoelige huid hebben (eczeem ed...) . Dus denk dat wij hier nog geen grote aankoop van pampers zullen doen en eerst kijken hoe zijn huidje er op reageert. Maar vind dat ze zowiezo wel heel regelmatig grote promo's doen, dus denk niet dat we ze zullen mislopen als we ze nog niet direct aankopen

4 maanden geleden

Hey ik heb een kinderopvang en ik heb me zo wat gebasseert op hoeveel luiers we gemiddeld gebruiken voor baby's. Gemiddeld verversen wij de baby's in de opvang een 5tal keer per dag. Ik las dat ze s nachts enkel als het nodig is verschoont hoeven te worden, dus als ik zo eens snel reken kom ik op een 8 tal luiers per dag. Ikzelf verkies de luiers van kruidvat, ik baseer me dus op hun groottes. Luiers maat 0 is maar geschikt voor baby's tot 3 kilogram. De kans dat je deze dus echt zal nodig hebben is klein. Ikzelf ga een mini pakje van 20 luiers 0 kopen. Dat geeft me 2 a 3 dagen de tijd (als je even in het ziekenhuis blijft wat langer) om extra te bestellen indien dat toch nodig blijkt te zijn. Luiers maat 1 gaat voor een baby van 2 tot 5 kilogram. Daarvan ga ik een pak van een 100 tal luiers bestellen. Daarmee kunnen we een 2 tal weken voort. Luiers maat 2 gaat voor baby's van 3 tot 6 kilogram. Van deze maat ga ik er net wat meer voorzien omdat deze maat me het gemakkelijkste lijkt. Ik zou persoonlijk niet meer dan 2 maand aan luiers voorzien in deze maat, max een stuk of 400-450. Op zo'n hoeveelheid kan je wel al eens een leuke korting meepikken. Luiers maar 3,4 en 5 zijn zeker en vast interessant ivm bulk aankoop en korting, want die maten dragen ze wel enige tijd. Maar dat is misschien wat voorbarig om deze nual aan te schaffen. Groetjes

4 maanden geleden

Maat 1 past inderdaad niet lang, maximum eerste 2 weken Maat 2 dragen ze wat langen, ik koop altijd 3 pakjes van maat 1 en dan begin ik met maat 2 Ik heb geen dozen vol staan ofzo, als je 3 pakken van 1 hebt en dan al 2 pakjes van 2 kan je na geboorte wel verder en zien nog van 2 bijkopen of best 3 halen Je kan ze elke winkelbezoek wel kopen als je eerste weken tot jezelf herstelt bent maar verder kan

4 maanden geleden

Oh dankjewel allemaal voor de reacties!! Ik ga de tips zeker allemaal toepassen, heel waardevol 🥰

4 maanden geleden

Ik ben ook heel nieuw hierin (eerste zwangerschap) ik heb er van Kruidvat newborn gekocht 4 pakken want waren 1+1 bij de babydeals. Ik heb gehoord dat als een pak niet geopend is en de maat niet meer past je het pak mag gaan ruilen voor een nieuw pak van een maatje groter. Altijd handig!

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Ik ben ook heel nieuw hierin (eerste zwangerschap) ik heb er van Kruidvat n ...
Wauw echt??? Dat is gemakkelijk!! Moet ik daar eens naar uitkijken dan

4 maanden geleden

Wij kregen in het ziekenhuis meerdere pakken pampers premium protection. Bij kruidvat ook gratis luiers gehad, kan je makkelijk een gratis babypakket afhalen. We hebben voor onze dochter van bijna 19 maanden nog altijd Pampers premium protection. Ik had destijds een grote bulk tijdens black friday gekocht. In de Colruyt zijn de promo's het beste nadat ik de bulk kocht. Onze dochter heeft momenteel maat 4, weegt ongeveer 9kg. Ze was 48cm bij de geboorte. Is nu eerder klein en heeft weinig babyvetjes. Zijn met haar zindelijkheid bezig. Dus verwachten van maat 5 er niet echt aan te moeten kopen. Wij hadden vooral maat 1-2-3 veel gekocht en 4 een beetje. De eerste 2 maanden had ze maat 1: 7x60= 420 luiers Toen ze op waren zijn we naar maat 2 gegaan. Maat 2 gaat een 6 maanden geweest zijn. 7x 180= 1260 Maat 3 gaat een 9-tal maanden geweest zijn. 6x270= 1620 Als er goede promo's zijn, zou ik er zeker genoeg kopen, maar ook niet teveel. Veel gaat van het gewicht van je kindje afhangen. En als je kindje geboren is, kun je na een korte tijd het gewicht van je kindje al wat voorspellen aan de curve en pampers verder bijkopen.

4 maanden geleden

Reactie op liefkleinwondertje

Wauw echt??? Dat is gemakkelijk!! Moet ik daar eens naar uitkijken dan
Hey ja ik heb dat gehoord, maar nog niet kunnen bevragen 🫢 zou wel fijn zijn eh 😃 die Pampers kwamen tijdje geleden prijs kwaliteit het best uit de test bij testaankoop.. dus wilde ze proberen.

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Dit klopt hoor, dit kan idd bij de kruidvat. Geloof zelfs zonder bon als ze van kruidvat merk zijn en dicht zitten

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Bedankt voor de super tip! Met de actie 1+1 ook voorraad ingeslaan van maat 1 & 2. Een inschatting proberen maken maar zoiets weet je niet echt op voorhand. Veel hangt al af van het geboortegewicht, iets wat we nu nog niet kunnen weten. Eens opgezocht en je vindt dit terug op de website van Kruidvat dat je dit idd kan, zelfs zonder kassabon

4 maanden geleden

En luiers van kruidvat merk Zijn ze goed? Ik zou met veel plezier minder betalen dan merk pampers als ze even goed zijn? Ik heb altijd merk pampers gebruikt omdat mijn kinderen allemaal gevoelige huid hadden en bij andere merken direct uitslag met bloed kregen, wat ze niet hadden met merk pampers Alleen is dat bij mij tijd geleden en weet niet hoe het zit met merk kruidvat😂

4 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

En luiers van kruidvat merk Zijn ze goed? Ik zou met veel plezier minder b ...
Wij gebruiken in de opvang enkel kruidvat luiers en hebben er nooit problemen mee

4 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

En luiers van kruidvat merk Zijn ze goed? Ik zou met veel plezier minder b ...
Ik zou ze graag willen gebruiken, heb ze al gekocht voor new born. Vrienden van ons zijn er vanaf gestapt omdat het bij hun kindje niet goed paste.. dus hoop bij onze kleine spruit wel.

4 maanden geleden

Reactie op Gode24

Bedankt voor de super tip! Met de actie 1+1 ook voorraad ingeslaan van maat ...
Onze kleine spruit is al 442gram op 21+4 weken 🤣 klein beetje boven gemiddelde maar cava nog denk ik.

4 maanden geleden

Ik heb nu wel beetje van pampers liggen maar zal daar is 1 van kruidvat halen dan

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Onze kleine spruit is al 442gram op 21+4 weken 🤣 klein beetje boven gemidd ...
Als dat zo doorgaat zal dat een mooi geboortegewicht zijn 😅 Hier een tweeling waarvan eentje mee is en eentje aan de lage kant zit van gewicht. Het zal bij ons wat lager liggen

4 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Onze kleine spruit is al 442gram op 21+4 weken 🤣 klein beetje boven gemidd ...
Ik heb juist ook mijn echo gehad op 21+5 Onze dochter is 470gram. Zou gemiddeld zijn ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Leju

Ik heb juist ook mijn echo gehad op 21+5 Onze dochter is 470gram. Zou gemid ...
Oh hier op 21 weken en 3 dagen ook 470 gram😄! Gynaecoloog zei ook dat dit op de curve zit.

4 maanden geleden

Wij hebben al pampers gekocht bij acties kruidvat en in Auchan. Niet alleen maatje 1, maar zelfs al kleine hoeveelheid 2 en 3. Komt niet slecht 😅. Morgen ben ik 22 weken.