17 Reacties
16 dagen geleden
Ik heb ook heel veel last van harde buiken. Al de hele dag een zere vagina als ik rechtsta of stap. Daarvoor had ik ook altijd steken in de vagina maar nu een constante pijn. en ook last van rugpijn, maar eerder hoge rugpijn.
Ook geen water gebroken of geen slijmprop verloren.
Gynaecoloog heeft maandag gevoeld naar ontsluiting en dat voelde bij mij niet zo prettig. Beetje pijnlijk eerder, maar weet niet of dat altijd zo is. Ik had toen 1cm ontsluiting, gynaecoloog hoopte volgende dinsdag dat het 2cm ging zijn. Vliezen stonden wel op
Springen dus ik hoop dat hij zich 1 van de dagen aankondigd. 14/11 geplande inleiding
16 dagen geleden
Hey, hier 38w 5d, gisteren hebben ze proberen strippen, ik heb al enkele dagen continue voorweeën en weeën, ook al eens 8u actieve arbeid gehad maar is toen gelukkig stilgevallen, ik was maar 35w ver.
Het voelen naar de ontsluiting doet bij mij een beetje pijn, je kan het omschrijven als een kramp tijdens de maandstonden, het strippen zelf voel je niet, ik had enkel pijn omdat ze door de ontsluiting in de baarmoeder voelen om de vruchtzak los te maken.
Daarna is het hopen dat jouw lichaam de hormonen begint aan te maken, dan kan je weeën krijgen die avond of kan alles pas een week later starten, hangt van vrouw tot vrouw af.
16 dagen geleden
Ik uitgerekend voor 11/11. Maandag na het voelen van ontsluiting een hele nacht weeen gehad die opnieuw zijn verdwenen. Vandaag opnieuw veel rugpijn en harde buiken ook. Benieuwd wanneer het gaat gebeuren :)
16 dagen geleden
Bij mij al 2x ontsluiting gevoeld, eerste keer op 38w + 2d (1 cm) en afgelopen dinsdag op 40w (2cm). Voelt vooral heel onaangenaam maar niet perse pijnlijk bij mij. Achteraf wel een beurs gevoel en paar dagen licht bloedverlies en krampen.
Strippen dinsdag op 40w pas eerste keer uitgevoerd, intussen al veel slijm verloren. Verder nog niet veel in gang gezet helaas, ik blijf hopen dat het een van de komende dagen eindelijk zover is!
16 dagen geleden
Reactie op dvv96
Bij mij hebben ze vandaag gestript ik ben 39w2d
Had al 2cm opening. Van het ...
Ja ik hoop dat ook. Wij verwachten een jongetje. Voel jij hem ook nog super goed stampen? Stampen is toch een blije baby.. als ik naar de monitor moet slaapt hij altijd maar savonds en in de dag is hij altijd actief🤗