14 Reacties
één maand geleden
De menstruatiekrampen zijn normaal, is teken dat je baby begint in te dalen. Bij mij komen en gaan ze ook (nu 37+3 weken. Over harde buiken kan ik nog niet meespreken. Wanneer moet je nog eens op controle? Als je u ongerust maakt kan je altijd naar je vroedvrouw of materniteit bellen.
één maand geleden
Hoy
Kan indaling zijn, kunnen oefenweeen zijn.
Pas als je vruchtwater verliest, bloed of regelmatige weeen hebt om de 5 min is bevalling begonnen🙂
één maand geleden
Kunnen ook je darmen zijn? Hier heb ik ‘s nachts ook veel last van (36+6) , omdat baby er tegen duwt. Alsof ik cst naar de grote wc moet.
Maar als je ongerust bent zou ik eens naar t ziekenhuis gaan, dan kunnen ze monitoren of er idd activiteit in baarmoeder is.
één maand geleden
Reactie op Sarah Van Geert
Kunnen ook je darmen zijn? Hier heb ik ‘s nachts ook veel last van (36+6) , ...
Ik voel mijn meneertje wel goed en stampt ook veel. Ja ik denk ook wel dat die echt aan het zakken is. Daarvoor zat die zo op mijn middenrif maar dat gevoel is nu weg.
één maand geleden
Reactie op kellyarno
Hoelang duurt het tussen een Indaling en bevalling?
Baby is al ingedaald sinds week 34 en ontsluiting sinds week 35, morgen tik ik 37 weken aan zonder al bevallen te zijn. Kan toch eventjes duren blijkbaar 🤭
één maand geleden
Reactie op kellyarno
Moet je dat vragen dat of zien ze dat automatisch dat het ingedaald is en d ...
Bij mij hebben ze dat gezien op controle echo dat de baby volledig was ingedaald aangezien ze geen ‘mooie’ echo van haar hoofdje konden nemen. Ontsluiting hebben ze gecheckt toen ik voor monitoring ging aangezien ik heel veel harde buiken had en al een verkorte baarmoederhals had. Sindsdien wordt dit ook elke keer opnieuw gecheckt bij de controle 😊
één maand geleden
Reactie op Morgan1010
Bij mij hebben ze dat gezien op controle echo dat de baby volledig was inge ...
Ja, bij mij hebben ze dit ook gezien op de echo die ik had op 35 weken en toen ook ontsluiting gecheckt 🤭. Er kan idd zeker nog wat tijd tussen zitten (tussen indaling en bevalling)... Ik ben ondertussen 37w2d en baby’tje zit ook nog goed 😅.
één maand geleden
Reactie op kellyarno
Hoelang duurt het tussen een Indaling en bevalling?
Is geen standaard tijd. Kan zijn dat de baby bij 30 weken indaalt en je pas op 41 weken bevalt. Kan ook zijn dat je baby pas bij de bevalling indaalt, was bij mijn vorige bevalling en toen ben ik op 39 weken bevallen.