8 Reacties

één maand geleden

Hier sinds een 2 dagen ook wat lastiger (34+2)… Ervaar heel veel druk onderaan en toch weer wat bandenpijn precies. Ook af en toe steken in mijn onderste gedeelte… indalingsweeën denk ik dan. Veel succes alvast, you’re not alone 😋

één maand geleden

Laatste zware loodjes❤️ We doen het voor onze kleine wonder🥰 Hier ook veel te korten, ijzer, b12 en d, verder zijn resultaten nog niet binnen dus zullen we volgende week weten. Dan ook nog bekkeninstabiliteit wat erger wordt met de dag. 32 weken en 4 dagen ondertussen

één maand geleden

Reactie op Petmat Malueva

Laatste zware loodjes❤️ We doen het voor onze kleine wonder🥰 Hier ook veel ...
Ik neem al 2 maanden ijzer bij, maar helpt niet. Maar de babyboy is ijzersterk 😅 maar ik ben wel doodop met momenten. Ik slaap ook op momenten dat ik niet moet slapen. Dus meer in de dag dan snachts. Nu maar gelukkig 1 keer wakker geworden nu om 05 uur. Maar soms echt 3 keer per nacht wakker om 01,03,05 uur 😄 Maar het zijn idd de laatste zware loodjes maar tis het is allemaal nieuw voor mij omdat het de eerste baby is dat ik ter wereld ga zetten. Ik ervaar ook die bekkenpijn en aan mijn schaambeen hij ligt al een tijdje goed naar beneden. Wat mij helpt is soms een bad of een kersepitje. Maar soms vraag ik me af dat ik het juist doe als zwangere vrouw.

één maand geleden

Reactie op ninakest

Hier sinds een 2 dagen ook wat lastiger (34+2)… Ervaar heel veel druk onder ...
Ook jou eerste kindje? Jij ook veel succes

één maand geleden

Reactie op kellyarno

Ook jou eerste kindje? Jij ook veel succes
Ah nee😅 heb er al rondlopen hier Ondertussen 3 pubers😂

één maand geleden

Reactie op kellyarno

Ik neem al 2 maanden ijzer bij, maar helpt niet. Maar de babyboy is ijzerst ...
Ja, ijzer te kort is erg moeilijk. Zeker nu we zo al weinig energie hebben komt dat er nog bij. Je doet alles zeker en vast goed! Zeker niet twijfelen aan jezelf! ❤️ Luister naar je lichaam, zie wat jou helpt zoals je zegt iets warms bijvoorbeeld of tijdens dag paar keer gaan liggen en niks doen. Voel Je zeker niet schuldig hiervoor! Jou lichaam doet al meer dan een Mens kan doen momenteel en dat is wat telt. Je gaat zeker een prachtige moeder worden😍

één maand geleden

Hey Kelly, Hier 33w + 1 en het begint soms ook wat te wegen.. meer harde buiken, harde kicks, buikpijn onderaan en echt steken bij bv je sokken aan te doen ofzo.. Op de koop toe echt ziek momenteel. Hoofdpijn, snot, benauwd, pijnlijke ogen, keelpijn, spierpijn.. lastig dat je dat pas 11/10 krijgt. Misschien helpt het om voeding met veel ijzer te eten en ijzertabletten te nemen?

één maand geleden

Reactie op Stefanie1234

Hey Kelly, Hier 33w + 1 en het begint soms ook wat te wegen.. meer harde bu ...
Ik neem al 2 maanden ijzertabletten en eet veel voeding met ijzer. Maar helpt niet maar ze willen mij eigenlijk nu al een infuusgeven maar dan is dat niet terug betaald. Hemoglobine moeten onder 9 staan en ik heb 10,7 maar vanaf 35 weken zwangerschap mag dat dan weer wel omdat je pre operatief wordt bezien.. Ik heb het vooral moeilijk met die harde buiken en dat die op mijn middenrif duwt met momenten.