26 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb hem 24juni, ik heb ook super veel stress🙈 Heel veel succes dinsdag!!✨

5 maanden geleden

Woensdag is het zover... ook zoo benieuwd naar het geslacht 😊

5 maanden geleden

Reactie op phieliene

Ik heb hem 24juni, ik heb ook super veel stress🙈 Heel veel succes dinsdag! ...
Dankjewel! Ik laat je weten hoe het gegaan is 😰🍀

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Woensdag is het zover... ook zoo benieuwd naar het geslacht 😊
Oh heb je geen niptest gedaan of gewoon resultaat nog effekes gewacht? Veel succes voor woensdag ☺️☺️

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Oh heb je geen niptest gedaan of gewoon resultaat nog effekes gewacht? Vee ...
Ik kom uit Nederland, daar zeggen ze helaas geen geslacht bij de nipt test. En op alle echo's die we tot nu toe hebben gehad, had hij zijn benen bij elkaar en was het niet te zien. 😅 We vermoeden weer een jongen, we hebben ook al 2 jongens. Maar moet nog even officeel bevestigd worden haha. Thnxx jij ook dinsdag, altijd spannend weer..

5 maanden geleden

27juni hebben wij onze 20weken echo.. ik denk dat je voor iedere echo wel stress hebt maar na de 12 weken veranderd deze naar positieve stress

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ik kom uit Nederland, daar zeggen ze helaas geen geslacht bij de nipt test. ...
Ooh mohh oke! Hoe grappig niet zo ver van ons en toch verschillend! Hahah ze kunnen hun goed verstoppen hè! Laatste echo op 16 weken had hij zijn handje voor zijn gezicht 😂 Ik duim voor je mee wat het geslacht ook zal zijn! Ik had ook een voorgevoel en bij klopte het .. 😇 Is echt super spannend en het is echt aftellen 🫣🤩

5 maanden geleden

Reactie op dvv96

27juni hebben wij onze 20weken echo.. ik denk dat je voor iedere echo wel s ...
Ja klopt maar vindt het nu extra spannend omdat ze echt alle organen en lichaamsdelen zullen bekijken.. is blijkbaar een heel uitgebreide echo.. dus heeft me inderdaad wel extra positieve zenuwen .. 😬 Ik duim ook met jou mee! ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ja klopt maar vindt het nu extra spannend omdat ze echt alle organen en lic ...
Ja idd blijft toch iedere keer spannend blij dat je het wondertje zal zien maar tegelijk een kleine schrik dat er toch iets mis kan zijn 🫣 maar idd vooral positief zijn en hier duimen wz alvast mee voor jullie 😉

5 maanden geleden

25 juni 🤞🏻

5 maanden geleden

24 juni. Iets om met spanning naar uit te kijken

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Ja klopt maar vindt het nu extra spannend omdat ze echt alle organen en lic ...
Hier pas echo op 22 weken en ook wel wat stress. Om de ene of andere reden kom ik steeds minder leuke verhalen tegen en dat ze dus wat achterhalen op deze echo waardoor er geen overlevingskans is. Heb dit dan opgezocht en blijkt in slechts 5% van de zwangerschappen zo te zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hier pas echo op 22 weken en ook wel wat stress. Om de ene of andere reden ...
Oh hoe komt het op 22 weken pas? Amai, goed dat dit slechts om 5% van de gevallen gaat.. wel spijtig voor die mensen natuurlijk 😕 Ik ben ook gewoon zo nieuwsgierig en angstig tegelijkertijd 😊 ik heb ook een heel emotionele week achter de rug (geen idee waarom maar alles maakte me precies van streek 😅) Ik duim alvast met je mee 🫶🏼

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hier pas echo op 22 weken en ook wel wat stress. Om de ene of andere reden ...
Hier ook pas de 20 weken echo op 21 weken 1d gepland 😕 nu ik er meer over gelezen heb vind ik het ook beetje vreemd waarom het niet in week 20 wordt uitgevoerd… Ga mss straks toch eens bellen om gerust gesteld te worden hopelijk 😅

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Hier ook pas de 20 weken echo op 21 weken 1d gepland 😕 nu ik er meer over ...
Denk niet dat er iets achter te zoeken zal zijn.. gewoon planmatig?

5 maanden geleden

Reactie op MJ88

Hier ook pas de 20 weken echo op 21 weken 1d gepland 😕 nu ik er meer over ...
Hoezo vreemd? Ze zeggen wel 20 weken maar is tussen week zoveel en week zoveel dat gedaan wordt zoals de andere echo’s ook. En hangt ook gewoon af van hoeveel plek er nog in de agenda is van je gyneacoloog.

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Oh hoe komt het op 22 weken pas? Amai, goed dat dit slechts om 5% van de g ...
Geen idee waarom zo laat pas. Heb mijn echo’s precies altijd wat later staan.

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Denk niet dat er iets achter te zoeken zal zijn.. gewoon planmatig?
Ja wellicht, maar ik ben nogal snel ongerust 🫣 Ik las op sommige websites dat dit ideaal tussen 18 en ten laatste op 20 weken moest gebeuren, maar begrijp nu dat er dan geen 16weken echo gebeurd is dus meteen na 12 weken. Ik ga sowieso om de 4-5 weken dus nog geweest op 16-17weken. Ik tel gewoon altijd ongeduldig af naar de volgende afspraak 😂 Succes vandaag!

5 maanden geleden

Reactie op Liiesbeth

Hoezo vreemd? Ze zeggen wel 20 weken maar is tussen week zoveel en week zov ...
Idd, las op UZ Leuven website dat het tussen week 19 en 22 dient te gebeuren ongeveer. Nog even (ongeduldig) afwachten dus 😂

5 maanden geleden

Mijn is pas op 23 weken gepland 😱